Nu Online
Momenteel zijn er 396 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ijskar

13-1-2009 21:20:57
Hallo,

Wij zouden graag na het trouwen voor de wet (wij houden geen kerkdienst) de ijskar willen laten komen. Wie doet dit nog of wie heeft een idee van hoeveel dit kost?

Groetjes,

Cindy

Cindy
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 759

evy
1-3-2009
 Meld misbruik13-1-2009 22:26:43

Wij hadden een ijskar na onze kerkdienst. Wij kozen voor het karretje dat in de zomer ook door de straten rijdt. Meestal betaal je dan gewoon hetgene dat verbruikt wordt. Wil je een ouderwets karretje, speciaal voor huwelijken, dan betaal je meestal een forfait.

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik14-1-2009 6:06:34

bij het bruidsparadijs kan je er eentje huren weet jammer genoeg de prijs niet
xxx Stephanie

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik14-1-2009 10:14:00

Wij hebben ook een ijskar.
www.ijskar.be
€ 75 vast tarief + € 20 vervoerskosten (omdat ze van ver komen)
en dan betalen per doos ijs die wordt geschept.
Ze hebben speciale dingen mee voor kids ook.
Wij hebben het uitgerekend en schatten op totale kostprijs van max € 250.

Voordeel : bij slecht weer mag je ze de dag zelf nog afbellen zonder kosten...

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik14-1-2009 13:06:21

Hangt ervan af waar je woont? Ik weet dat de Potter in Bree een ijskarretje heeft.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...