Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DRINGEND Activiteit,Animatie gezocht

13-1-2009 23:38:18
Hoi,

Op 21 maart 2009 trouwen wij voor de wet en 's avonds gaan we eten met de suite.
Nu zoeken wij een activiteit/Animatie om een paar uur te vullen in de namiddag, voor jong en oud.
Zouden jullie aub willen helpen.

Dankjewel

groetjes

sarah

sarah
27-1-2016
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 674

Hans

Meld misbruik14-1-2009 11:43:31

Ik kan jullie misschien wel helpen
0478/877839

Valerie
23-8-2008
 Meld misbruik30-1-2009 12:21:07

Hello, wij hebben met gans de familie een huifkartocht gemaakt om de namiddag te passeren. Was niet duur en voor onderweg had ik sandwiches en champagne mee omdat de feest pas 's avonds was. Zo moest iedereen niet naar huis en bleven we allen samen om mooie foto's te trekken. Groetjes en maak er een fijne dag van!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...