Terug naar overzicht
Koen, alle muziek van Disney kun je terugvinden op www.allmusic.com , beetje searchen daar.mvg Discovideo
Hallokes :-)Wij trouwen op 01/08/2009. Wij hadden ook hetzelfde idee als jullie. GroetjesKim
zoek eens in het engels op google: wedding theme disneyof cinderellavind je echt leuke dingen voor de tafels of bedankjes
hej koen, wij doen dit ook,we hebben geboekt om naar disneyland te gaan, en gaan foto's nemen van onszelf bij allerlei figuren en dan die foto's op de tafels plaatsen per sprookje, de sprookjes zijn nog niet beslist, dit doen we dan eens we de mooiste fotos hebben geselecteerdgroetjes
hey koen, wij trouwen ook op 08-08-09 en hadden hetzelfde plan, vooral omdat ik zot ben van disney, wij zijn ook reeds naar disneyland geweest maar het is ons niet gelukt om met voldoende persoages op de foto te gaan. de personages staan meestal met een fotograaf in het park, je mag zelf geen foto trekken. en er staan daar ook wachtrijen. het is dus niet makkelijk om met voldoende personages op de foto te gaan. de muziek heb ik op CD's die ik kocht in de media markt. echt niet duur.
Hoi, Wij zijn ook van plan om Disney als thema te nemen. We willen dit graag doortrekken naar de muziek in de kerk en naar de openingsdans. Doen jullie enkel de tafelschikking of ook wat anders? Ik ben ook nog op zoek naar liedjes. Het is niet gemakkelijk he.. :)Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl