Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cabo Verde als huwelijksreis?

19-1-2009 20:47:21
Graag jullie tips, suggesties, opmerkingen,...

Wij willen supergraag een onvergetelijke huwelijksreis, liefst zo exotisch mogelijk: Bali, Mauritius, Malediven, Curaçao, Aruba, ... enz. Jullie begrijpen wat ik bedoel :-)

Maar wat jullie ook begrijpen is dat het allemaal heel veel geld kost hé. Wij willen dat een beetje beperken, een budget van €3000 zou moeten volstaan. Maar dan kunnen we niet naar de eerder genoemde bestemmingen gaan.

De beste oplossing lijkt ons: Cabo Verde. Een all-in in een 5sterren hotel zou aan ons budget voldoen. Maar is het echt zo exotisch als het lijkt? Hagelwitte stranden? Cocktails? Palmbomen? Kunnen we eens een uitstapje doen, maar daarnaast veel luieren en aan het strand/zwembad liggen? Snorkelen, duiken als ideaal tijdverdrijf...

Zijn jullie hier al geweest? En kan dit allemaal op de Kaapverdische eilanden?

Alvast nen dikke merci voor jullie tips!

Lien
01/08/2009

Lien
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1458

Frederic

Meld misbruik19-1-2009 21:54:22

Cabo heeft veel stranden en een woest landschap. Bekijk zeker Bali eens, het is er groener en ook niet zo duur. En heel wat meer culturele bezienswaardigheden en lekker eten!

Good luck.

Groetjes,
Frederic Vanwalleghem
Huwelijksfotograaf
info@fredericvanwalleghem.com
http://www.fredericvanwalleghem.com/huwelijk

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik19-1-2009 22:11:59

Hey Lien,

Ik heb al enkele klanten op Cabo verde gehad en die vertellen mij dat er weinig te zien is daar, enkel zon, zee strand, en dan nog want de lucht klaart er niet elke dag mooi op, vaak blijft het er bewolkt gedurende de ganse dag.

Wijzelf gaan naar Bali en ik heb Mauritius ook al bezocht.

Groetjes

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl
travelangelke@yahoo.com

Joke
30-5-2009
 Meld misbruik20-1-2009 8:26:27

Dag Lien,

Wij gaan op huwelijksreis naar de Cabo Verde. We gaan naar het eilandje Sal, 5sterren hotel Riu Garope. We hebben toch al enkele goede commentaar gehoord van mensen die er reeds geweest zijn. Het spreekt mij vooral aan dat dit nog niet zo'n toeristiche bestemming is. Wij willen echt een rustige luilekker vakantie met misschien enkele uitstapjes (bv. bezoek aan andere eilandjes).
Ook de prijs valt enorm goed mee.

Groetjes
Joke

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik20-1-2009 15:58:31

Joke, wanneer gaan jullie naar Cabo Verde? Welke periode?

Wij vinden het ook niet erg als er niet veel te zien is, af en toe een uitstapke is meer dan voldoende.

Groetjes

Lien

Joke
30-5-2009
 Meld misbruik21-1-2009 7:54:02

Hey Lien,

Wij vertrekken op woensdag 3 juni en komen terug op zaterdag 13 juni, dus 11 dagen.
Kijk er echt al naar uit :-)

Groetjes
Joke
30/05/2009

Joke
30-5-2009
 Meld misbruik21-1-2009 7:56:22

Ah ja nog vergeten, met jullie budget van max 3000 euro komen jullie zeker toe hoor.

Groetjes

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik21-1-2009 8:57:17

Bedankt!

Veerle

Meld misbruik26-1-2009 20:06:51

Hallo!
Wijzelf gaan naar West-Canada. Niet zo exotisch dus ;-).
Maar in onze zoektocht naar de ideale bestemming ben ik wel op http://www.leystravel.be/huwelijksreizen/intro.html gevallen. Voor een offerte vragen ze wel een kleine 40 EUR, maar als je via hen zou boeken, wordt die wel in mindering gebracht. Mijns inziens is dit voor jullie interesant omdat ik de indruk heb dat je wilt gaan voor een exotische, zonzekere bestemming in een leuk hotel. Wij wilden een rondreis met de wagen doen, dus we hebben hen niet gecontacteerd. Zij zoeken blijkbaar hotels uit die grote kortingen of extra's geven voor koppels op huwelijksreis. En jullie budget zit ruim boven het minimum budget dat ze vooropstellen.
Groetjes,
Veerle

Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik26-1-2009 20:33:02

hey, wij gaan naar Aruba, hotel Bucuttie Beach, héél gezellig en knus hotel!
er was ook een riu, en deze was wel een all in, wat bucutti beach enkel met ontbijt is, maar vind het gezelliger om op zoek te gaan naar gezellige restaurantjes en eens op het strand te dineren, dan in zo'n riu te moeten vertoeven.
mijn schoonouders zijn naar cabo verde geweest, en ze waren daar toch niet zo enthousiast over..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums