Nu Online
Momenteel zijn er 517 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Glas bedrukken

25-7-2005 15:32:17
Hallo iedereen,
mijn vriend werkt bij de brouwerij der Trappisten van Westmalle. Aangezien hij ook verzamelaar is van de glazen van Westmalle, had ik graag als verrassing onze huwelijksdatum en onze namen op een bestaand trappistenglas laten drukken.

Weet er iemand een drukkerij die dit doet? En dan nog liefst in het Antwerpse...

Bedankt alvast!

Lindsay
6-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 710

Patrick
8-10-2005
 Meld misbruik25-7-2005 17:41:07

Er zijn bepaalde fotografen die foto's er op kunnen zetten, dus tekst kan ook.

In antwerpse ken ik geen adressen

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik25-7-2005 18:46:15

Ik zou eens gaan informeren in winkels waar ze ook t-shirten, mokken, muismatjes, .... bedrukken. Als ze het niet zelf doen, kunnen ze je misschien wel aan adressen helpen.

kathleen
03.12.05

An
24-9-2005
 Meld misbruik26-7-2005 7:08:51

In de brouwerij der Trappisten in Westmalle geven ze zlef vaak speciale series glazen uit. Vandaar waatschijnlijk ook de verzameling van je verloofde. En bij ons in Westmalle krijgt elk koppel dat trouwt 2 glazen met trouwringen in gegraveerd.
Verder weet ik dat ze het zeker bij Mauquoy doen op de Oude Koornmarkt 51 te Antwerpen - momenteel wel jaarlijks verlof tot 5/8. http://www.mauquoy.com/mauquoy/
Verder kan je kijken in de goudengids - graveerwerken Antwerpen - daar staan sommigen met hun website en dan kan je al zien of ze ook glas doen en anders even bellen hé.
Suc6

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...