Terug naar overzicht
hey, ik kan jammer genoeg niet antwoorden op je vragen maar wij gaan ook enkel trouwen voor de wet in zwevegem, ga dit topic hier volgen
Hoi!Wij trouwen ook in Zwevegem, op 19/09/09. Ik heb er al eens een trouw voor de wet meegemaakt een tijdje geleden en het zaaltje was inderdaad niet zo groot. Wij waren toen met een 10-tal personen denk ik en het zat toen redelijk vol. Maar misschien hebben ze nog een andere zaal ter beschikking?groetjes,Windy
merci voor je reactie.een tiental? wij zijn met de harde kern van de familie al met 18 en er zijn dan nog nonkels en tantes en vrienden die graag willen komen... dit wordt drummen! ;-)
Dag HerlindeWij zijn getrouwd in het gemeentehuis van Zwevegem. Groot is dat zaaltje idd niet, ik geloof een 10 à 15-tal stoelen. Maar als er mensen rechtstaan is er meer dan plaats genoeg hoor. Onze familie bestaat uit zo'n 40-tal personen en bij het 60-jarig jubileum van mijn grootouders konden wij er allemaal binnen. Dus ik zou me daar geen zorgen over maken. En meestal gaat enkel familie mee binnen in de trouwzaal, vrienden en kenissen blijven dan aan de trappen wachten tot het getrouwde koppel buitenkomt. Veel succes nog met de voorbereidingen en geniet er met volle teugen van want voor je't weet is het jammergenoeg allemaal voorbij.Groetjeseen ex-bruidje