Terug naar overzicht
Hoi,Ik heb mijn getuigen al gevraagd ongeveer 10 seconden na het aanzoek...Maar mijn verloofde moet de zijne nog vragen en ik wil mijn broer en zus nog "officieel" vragen.De zaal waar wij touwen heeft ook een restaurant.We gaan daar allen samen gaan eten en dan de vraag nog eens "officieel" stellen.Groetjes
HeyMet 12/-12 heb je nog tijd hoor :)Ik had op uniek.tegeltje.nl een tegel besteld voor m'n zusje met een mooie tekst op...Mijn vriend voor zijn vader een fles bier, etiket afgedaan & zelf een gemaakt met "wedding seeks witness".GroetjesMarieke
Ik heb een blanco puzzel gehaald bij de AVA. Daar heb ik de vraag 'wil jij mijn getuige zijn' in rebus-vorm op getekend.groetjes,Windy19/09/2009
Wij hadden een foto genomen met ons 2 en een blad papier waarop stond; wil je onze getuige zijn. Deze hebben we laten afdrukken op een puzzel (bij de hema, kruidvat,...) Ze hebben allebei toch 'ja' gezegd:)mvg
Ik heb een vacature gemaakt.groetjes, Carolina
dag Carolina,Zou je mij die vacature eens kunnen doormailen aub?kristofvanquaethoven@yahoo.comAlvast bedanktKristof
@ carolineHoi,Zou je die vacature ook naar mij willen doormailen? taschke01@hotmail.comBedanktTaschke
hey,zou je die vacature ook eens aan mij kunnen doorsturen? nico.neut@telenet.bebedankt evi
@ Carolina,kan je mij een voorbeeld geven van die vacature?Alvast van harte bedankt hoor!!isabel.ingels@telenet.be12-12-2009