Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijk 10.07.10 Bruidsjurk collectie 2008?!

27-1-2009 12:12:33
Hallo medebruidjes ,

Ons huwelijk is pas in juli 2010.
Maar onlangs vond ik de jurk van man dromen , ze is wel van de collectie 2008 van Demeterios. Ik heb al eens bij verschillende bruidswinkels geinformeerd of ze de jurk nog kunnen nabestellen. Ben op dit moment nog op de bevestiging aan het wachten... Wat denken jullie zouden jullie er gewoon voor daan voor deze droomjurk of de collectie van 2010 afwachten? Ik ben echt wel verkocht voor deze jurk...

Dorien

Dorien
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 369

Mandy
8-5-2009
 Meld misbruik27-1-2009 12:42:24

Hey Dorien,

Mijn jurk is van Demetrios van de collectie van 2008. Heb je er een foto van? Ik trou dit jaar op 8 mei.

Als je een foto hebt mag je die altijd eens doorsturen. puzzeltje_23@hotmail.com

Groetjes Mandy

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik27-1-2009 12:51:32

Wij trouwen op 3 juli 2009 en heb mijn jurk al van in mei vorig jaar. Het was ook liefde op het eerste zicht. Dus als je zeker bent nemen dan... een trouwjurk is toch tijdloos, niemand zegt dat je steeds de nieuwe collectie moet nemen.
groetjes Nathalie

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik27-1-2009 13:26:55

Een trouwjurk is kwestie van liefde op het eerste gezicht, vind ik ook. Dus als jij ze mooi vindt, ga er dan maar voor! Ik had dat zelf ook: de eerste jurk die ik aandeed, was echt MIJN jurk en heb toch nog andere kleedjes gepast, maar uiteindelijk is het toch die eerste gevonden. Volg je hart gewoon!

katrien
25-4-2009
 Meld misbruik27-1-2009 13:44:03

hey dorien,

gewoon bestellen hoor. Ik trouw dit jaar en heb mijn jurk ook al een jaartje geleden besteld. En ik ben daar heel blij mee want ben tegen advies in toch nog eens naar de nieuwe collectie gaan zien en die vond ik veel minder mooi... dus ik heb geluk gehad vond ik
groetjes
Katrien

katelijne

Meld misbruik27-1-2009 13:44:24

ik heb mijn kleedje ook 13maand op voorhand gekocht :-)
Maar ik ken mezelf,als er iets in mijn hoofd zit, is het er moeilijk uit te krijgen, heb ook nog andere kleedjes gepast, maar bij mijn gedacht gebleven.
Als je ook zo bent, dan zou ik het zeker kopen! Zo kan je ook geen spijt krijgen als je het plots niet meer kan nabestellen.

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik27-1-2009 16:10:43

Hey Dorien,

Ik trouw deze zomer in augustus, maar had al in november 2007 een jurk gezien (collectie 2008) die ik op foto heel mooi vond. Ik heb toch gewacht op de nieuwe collectie 2009 omdat ik niet wilde meemaken dat ik er dan toch nog een mooiere tussen zou vinden. Ik heb uiteindelijk een hoop jurken gepast en heb die eerste 'droomjurk' beetje vermeden, in de hoop iets nieuws te vinden, maar op en keer hing die jurk daar in een winkel uit en heb ik ze toch nog gepast...en dat is 'm geworden. Ik kon hem nog makkelijk nabestellen en ben nu dus overgelukkig met mijn 2008-jurk! (maar ben toch blij dat ik de rest ook gepast heb)

Succes,
Amaryllis
07-08-2009
Amaryllis

Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik27-1-2009 19:32:32

wij trouwen op 4 juli 2009 en ik heb mn kleedje gekocht in een 'uitverkoop' van de vorige collectie in april. Ouder kun je dus bijna niet krijgen ;) maar het was mn droomkleedje en ik heb er nog altijd geen spijt van! Zeker doen dus! Trouwens dan heb je ook meer tijd om dingen aan te passen... en je bent altijd origineel, niemand zal jouw kleedje hebben

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...