Nu Online
Momenteel zijn er 372 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenavond antwerpen

27-1-2009 15:15:38
wie heeft er een paar leuke ideetjes voor een vrijgezellenavond in Antwerpen of noord antwerpen. (niet te ver van huis liefst)

ellen
28-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 787

dominique
7-5-2010
 Meld misbruik27-1-2009 15:51:14

Hoi,

Persoonlijk zou ik niet naar Antwerpen zelf gaan. Wij hebben hier vorig jaar een vrijgezellenavond gehad en zo super leuk was dat niet omdat je er de ene vrijgezellenhoop na de andere tegenkomt. Ik denk dat we er 8 hadden, met als gevolg dat je niet veel kan verkopen want de mensen zijn dit beu.

Tis maar een tip

Tom

Meld misbruik27-1-2009 16:12:52

Dag Ellen,
Waar je ook beslist naar toe te gaan, je kan altijd beroep doen op onze Hummer Limousine om iedereen samen veilig te vervoeren en 's nachts thuis te brengen zonder dat je een BOB moet voorzien. Ik maak vrijblijvend en met plezier een offerte. Aarzel niet ons te contacteren via mail info@thelimo.be of via gsm 0475/64.30.91
Met feestelijke groeten,
Tom Renders
TheLimo.be

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik27-1-2009 19:45:57

Hallo,

Wij zijn net de collega-trouwers vorig jaar gaan eten, lasershooten en dansen in den experience. Tussendoor moesten ze wat opdrachten doen. Ze wilden het leuk hebben, plezier maken en het was een ontzettend leuke avond.
(Benieuwd wat ze voor mij in petto hebben).
groetjes,

Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...