TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rebecca
27-6-2009
|
30-1-2009 8:34:56
Oei oei, das nog een hele tijd! Ik denk dat je misschien best al eens begint uit te kijken naar een zaal en/of een dj, maar voor de rest hebben jullie nog een zee van tijd. Het geeft jullie genoeg ruimte om eens goed rond te snuisteren en het optimaal voor te bereiden. Van andere voorbereidingen zou ik me nog echt niets aantrekken, want anders wordt je misschien nu al zenuwachtig :-).
Succes!
Rebecca 27/06/09
|
|
Dorien
9-7-2010
|
30-1-2009 8:39:07
@ Rebacca
Wijzelf hebben de zaal al vast liggen , en de fotograaf dat zijn 2 dingen waar je echt snel moet bijzijn... Nu nog een beetje zoeken naar een goede dj die de sfeer er goe in brengt en dan laten we allees een beetje rusten. Ik ben niet iemand die bij de pakken kan blijven neerzitten. Ben graag met deze dingen bezig en dat maakt me helemaal niet zenuwachtig :) ...
Groetjes
|
|
Amaryllis
7-8-2009
|
30-1-2009 9:43:24
Hey Dorien,
Wij trouwen deze zomer, maar wisten het ook ruim anderhalf jaar op voorhand... Eerlijk gezegd vond ik dat alleen maar makkelijk. Er zijn zoveel mensen om mee rekening te houden en nu konden wij als er verschilldende meningen waren tussen ouders, familie, en wijzelf alles rutige bespreken zonder dat er hooglopende discussies van kwamen omdat er tijdsdruk was...Je leest hier soms wat zulle!
Ik vond het ook heerlijk om overal rustig over te kunnen nadenken en eerlijk...ik ben een paar keer veranderd van gedacht omdat ik betere ideeën hoorde en ben daar nu heel blij om allemaal.
Succes met de voorbereidingen! Amaryllis 07-08-2009
|
|
Joke
8-5-2010
|
30-1-2009 10:01:15
Wij trouwen op 8 mei 2010, Onze zaal ligt al vast en de gemeente, nu zijn we bezig met offertes van catering en ondertusen zoek ik fotograaf en dj! Dit hoeft allemaal niet in een supersnel tempo, aanezien we nog meer dan een jaar tijd hebben! veel succes Groetjes
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
30-1-2009 10:08:58
Jullie doen volledig jullie goesting hé, dan kan je extra lang van de verloving genieten. Ik ben daar gewoon anders in. Wij zijn sinds oktober verloofd en trouwen in juni en ben daar ferm content voor, want ik heb t graag dat de dingen opschieten en dat ik niet telang moet wachten :-). Elk zijn ding hé, en best, of t zou maar saai zijn in de wereld :-). Inderdaad, een fotograaf boeken kan ook al handig zijn. En ook de specifieke dingen als je die wil (zoals bv engelse bus ofzo, want er zijn er geen honderden in belgië).
Toedeloe!
Rebecca
|
|
MG
10-7-2010
|
30-1-2009 14:06:13
Wij trouwen ook op 10 juli 2010 van waar ben je? Wij hebben al gebeld naar het gemeentehuis om onze dag en uur aantevragen staat voorlopig vast maar we moeten dan wel nog met de papieren gaan enzo(6 maanden op voorhand); kerk hebben we ook al vast gelegt(om zeker te zijn dat het op 10 juli allemaal zou kunnen), zaal en fotograaf. Nu zijn we gewoon wat aant het rondsnuffelen. Veel plezier met de voorbereiding! Groetjes
|
|
Natalie
17-7-2010
|
30-1-2009 14:34:23
Hey!
Wij trouwen een week na jullie. Dus kunnen we alles rustig vergelijken en zo de beste kiezen he.
Enfin, het thema, de zaal en dj liggen al vast. De getuigen hebben we al gevraagd en ze hebben bevestigd (is de gewoonte om veel samen te doen tijdens de verloving). Ook de voorlopige gastenlijst hebben we al opgesteld, kwestie van een beetje een idee te hebben naar budget toe. Nu zijn we nog op zoek naar een fotograaf (hoop deze tegen eind februari te hebben). En voor de rest hebben we nog zeeën van tijd!
Nog veel succes en plezier bij de voorbereidingen!
Grts, Natalie
|
|
Nathalie
17-7-2010
|
30-1-2009 15:39:09
Hallo,
wij trouwen eveneens op 17 juli 2010. Ik ben eigenlijk blij dat er al zoveel zijn die zo vooruit plannen. Iedereen lachte mij percies uit. Onze zaal ligt ook al vast, de grote lijnen zijn uitgetekend. Zijn nu op zoek naar een fotograaf.
Have fun everybody.
Nathalie 17/07/2010
|
|
inge
27-6-2009
|
30-1-2009 19:26:27
Pfft, ik ben blij dat ik zolang niet hoef te wachten ;-) Ik ben ten huwelijk gevraagd met kerstavond en wij trouwen 27/6/2009. Enneuuh..de zaal en de datum ligt vast, that's it..
|
|
Kathy
8-9-2018
|
30-1-2009 21:36:54
hey dorien
wij trouwen eveneens op 10 juli 2010
wat is er bij ons al geregeld, zaal, traiteur, dj, vervoer voor een stuk.
verder zijn we aan het rondkijken en aan het bedenken, thema is er ook al en een eerste gastenlijst is er ook al, dit doordat we alle namen nodig hadden voor kerstkaartjes, was makkelijk om daar een lijst uit te halen voor onze trouw, budget zijn we nog steeds aan het puzzelen, en zijn eens aan het bedenken wat we graag zouden doen kwa huwelijksreis, griekenland of iets anders.
verder ben ik veel bezig met ditjes en datjes te zoeken voor die dag.
verder nog niet zo heel veel concreets, het gemeentehuis kan ik zelfs nog niet vastleggen, is pas tenvroegste op 8 maanden voor de huwelijksdatum
groetjes
|
|
Nadia
10-7-2010
|
30-1-2009 21:44:40
Wij trouwen ook op 10 juli 2010. Bij ons ligt de locatie al vast, de catering, gemeentehuis en kerk. Als je een toplocatie wilt hebben, moet je er snel bij zijn... En de rest komt vanzelf wel, ik zou wel graag in september/oktober de belangrijkste zaken afgehandeld zien : jurk, band, fotograaf en vervoer. Want ik wil een echt wow feest, een feest waar onze vrienden en familie nog lang over naspreken...
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|