TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
katelijne
|
30-1-2009 13:26:37
wij zijn er al naar 2 trouws geweest. En een ervan was van dichte vrienden. Zij zeiden dat het zeer goed te doen was van prijs. Het eten vonden wij beide keren fantastisch! echt waar, twas superlekker. Deze zomer mogen we weer naar een trouw daar :-)
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
30-1-2009 13:44:06
Wij zijn er zelf naar een trouwreceptie geweest en het was zeer goed. Voor onze trouw hebben we ook geïnformeerd, maar het was boven ons budget. Voor een receptie van 100 personen en een feest voor 125 personen, was de goedkoopste optie ongeveer € 14000. Net iets teveel voor ons.
|
|
Ine
12-9-2008
|
30-1-2009 18:01:03
Wij zijn daar vorig jaar getrouwd! Toen we de zaal zagen, waren we onmiddellijk verkocht. Op het eerste gezicht dachten we ook dat het boven ons budget was, maar ze staan open voor andere formules. Met een beetje creativiteit en een ander concept viel het uiteindelijk nog wel mee. We hebben echt zeer positieve reacties gehoord van onze gasten. Ook wijzelf waren supertevreden over de voorbereiding, de bediening, het eten, alles was tot in de puntjes geregeld (wat wel ideaal was voor een controlefreak als ik). We wisten op voorhand ook perfect hoeveel de rekening zou zijn, geen verrassingen dus. Uiteindelijk hebben we misschien net iets meer uitgegeven aan de zaal dan oorspronkelijk vooropgesteld, maar het was het dubbel en dik waard!
|
|
vanessa
23-5-2009
|
30-1-2009 20:31:57
wij gaan er op 23 mei ons feest geven
zijn deze week langsgeweest om de menu te bespreken, we zijn heel tevreden met de voorstellen die de kok deed, de ontvangst is steeds dik in orde, menu zal rond de 65euro pp zijn,(enkel menu+wijn, receptie&drankforfait niet inbegrepen) we kijken enorm uit naar onze dag, nog 113 daagjes aftellen en dan komt hie rop het forum zeker een uitgebreid verslag, dus ook over ter eeste zelf,
groetjes vanessa
www.everyoneweb.com/23mei2009
|
|
lies
18-9-2009
|
31-1-2009 14:14:28
hallo,
wij trouwen op 13 juni in Ter Eeste. Mijn vriend en ik waren meteen verliefd op de zaal. Hebben er vorig jaar in augustus een trouw mogen meemaken en twas dik dik in orde. Er is heel wat bespreekbaar en de mevrouw die alles in goede banen leidt en organiseert is echt aller sympathiek. Niet geforceerd zoals we vaak tegenkomen in deze commerce. Alle vragen kunnen gesteld wordt voor elk realistisch budget. Met realistisch wil ik zeggen dat: sommige mensen verwachten een avondfeest en receptie te kunnen geven met de beste wijn, hapjes en champagne voor 5000 euro all in. dat is niet realistisch.
we gaan weldra een afspraak maken voor het menu te bespreken. we mochten daarna zeker proeven en zo mochten we dat willen.
groetjes,
Lies
|
|
Hannelore
3-10-2009
|
1-3-2009 14:52:52
Wij trouwen er in het najaar van 2009. We waren enorm onder de indruk van de zaal. Ik had eveneens al veel positieve reacties gelezen maar ben er weliswaar nog nooit eerder geweest. We zijn echt wel zeer benieuwd. Binnenkort gaan we de menu bespreken.
|
|
Hannelore
3-10-2009
|
24-6-2009 19:33:51
Vanessa en Lies, hoe is het geweest?
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|