Terug naar overzicht
Fabrigold in St-Kruis Brugge is een aanrader, maar wellicht een beetje te ver :-).Succes!Rebecca27/06/09
stap gewoon een juwelier binne om een prijs te laten maken,die maken meestal ook wel eigen ontwerpen,wij zijn ook nog op zoek.groetjes Daisy25/09/09
Hoi,Elke juwelier die eigen goudsmeden heeft, kan dit hoor.Mijn tante heeft een winkel in Herentals en die kunnen zelf ringen/hangertjes/... maken.Als je van Turnhout bent, zal je hun winkels wel kennen. Vroeger was dit ROLUPO (heeft ook een winkel gehad in turnhout op de markt). Momenteel is het enkel nog CARDI (op de markt in herentals). Je moet er maar eens binnenstappen.groetjesvicky15/05/2010
Kijk eens op website www.goudsmiddiane.be in Wimmertingen (Hasselt). Zij maakt onze ringen, echt een supermadam die luistert naar wat je wil en dan binnen het budget dat je voorop stelt werkt en heel eerlijk zegt wat kan of niet... zeker de moeite om eens langs te gaan!Groetjes,Marlies
De naam ontsnapt me momenteel, maar de goudsmid in de Leopoldstraat in Turnhout heeft onze ringen gemaakt.M'n man heeft een geelgouden ring met 2 witgouden randjes in. Ik koos een half geelgouden en half witgouden ring met 3 diamantjes. Alles volledig naar onze wens! Wij betaalden 810€. 'k Zou zeggen...kijken kan je altijd he ;-)Groetjes Evy185 dagen getrouwd
Hoi GJWij hebben onze ringen laten maken bij Juwelier Arnaud in Essen. Ook mijn verlovingsring heeft hij gemaakt (want die moest bij onze ringen passen).Het zijn titaniumringen en in mijn ring zitten er 5 briljantjes. We zijn heel tevreden met het resultaat en ik heb Arnaud al in meerdere berichtjes aangeraden. Het moet natuurlijk wel je smaak zijn hé. Als je zijn werk wilt zien: www.juwelenarnaud.be Onze ringen staan op de tweede pagina (rubriek trouwringen), de tweede foto van boven te beginnen.Veel succes met het vinden van jullie trouwringen.GroetjesVéronique C.
hey!Elke goudsmit maakt eigen ontwerpen, dus ik veronderstel dat je er wel één in je buurt kan vinden?In ieder geval in Aalst is een goudsmit op de Houtmarkt: juwelier Claessens.Mijn verlovingsring komt van daar.Onze trouwringen hebben wij gekocht bij Fede di Oro in Izegem.Groetjes
Hallo,Bij Martine Oversteyns in Lommel!Daar heb ik al werkelijk prachtige creaties van gezien. En da's ook nog niet zo ver van Turnhout... Klein half uurtje rijden!GroetjesMarion 15/05
Hoi,wij hebben onze ringen gekozen bij Katrien Cambré (Wechelderzande).Zij heeft echt supermooie ringen als je van iets origineels houd.Hieronder de link:http://users.telenet.be/juwelenkatrien/creaties.htm Succes!