Terug naar overzicht
Als Brussel niet te ver is: Devlaminck (www.devlaminck.com ).Mijn verloofde heeft daar eens een kostuum laten maken en was er heel tevreden over.Veel succes !
hallo,Zelf geen ervaring met cafe costume, maar een goeie vriend had hier zijn kostuum laten maken voor zijn trouw. Hij was hier heel tevreden van en het zag er echt af uit.Een andere mogelijkheid is suit supply (http://www.suitsupply.be/ ) zij maken zowel kostuums, maar hebben ook een collectie. Zij hebben winkels in wijnegem en antwerpen.Ik heb hier wel geen ervaring mee.groetjesLeen
Hallo,Zelf nog geen ervaring met Café Costuum, maar wij gaan daar ook gaan omdat we er zoveel goede dingen over gehoord hebbengrtz
Hey, mijn verloofde heeft een jaar geleden een kostuum laten maken bij café costume in antwerpen. Wij zijn toen ook bij suit supply gaan kijken, maar dat was duurder en minder persoonlijk. Deze zaterdag zijn we dus opnieuw naar café costume gegaan voor zijn trouwkostuum. En ook ditmaal was dat een heel leuke ervaring. Je krijgt heel veel hulp, het kiezen is heel aangenaam en je krijgt je tijd...Ik raad café costume over de hele lijn aan!
cafe costume in antwerpen of brussel
Hallo,Volgens mij , en ik zit in hetzelfde schuitje, ga je in het Turnhoutse naar 'DeVille - Gasthuisstraat' of 'Merlet - Neringstraat - 2360' _ Beide maken kostuums op maat.