Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes ?

3-2-2009 11:47:07
Hey,

Onze bruidskindjes zijn 8 jaar & 3 jaar.
Nu heb ik de vraag, vooral naar de jongen van 3 jaar toe... hoe ik dat allemaal doe ivm ons programma.

Om 11 u trouwen we voor de wet.
Dan broodjeslunch bij mijn schoonouders.
Om 16u30 alternatieve viering in de feestzaal
17u30 receptie
19u00 avondfeest

-> laat ik de bruidskindjes al om 11 u komen voor de wet of pas tegen 16u30 voor de alternatieve viering.
Na de receptie komt z'n meme hem sowieso halen, 3 jaar is te klein.
Het meisje van 8 jaar blijft wel, haar ouders zijn ook uitgenodigd op het feest & we zorgen wel dat ze zich bezig kan houden :) ze is WEL welkom... tegenover andere meningen die ik hier al gelezen heb.

Groetjes

Marieke
18/04/2009

P.S. sowieso ging ik de kindjes al eens samenbrengen vb. in een binnenspeeltuin ofzo

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 384

s
1-6-2007
 Meld misbruik3-2-2009 12:07:26

Ik zou raad aan de ouders vragen of van 11 uur tot 19uur niet te lang is. Zij kennen hun kindje het beste, he.
Als de ouders vrezen dat hij in de namiddag te moe gaat zijn (voor de viering) zou ik afspreken om hem later te laten komen.

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik3-2-2009 12:12:52

wij trouwen om 13u voor de kerk en dan gaan wij foto's trekken. Receptie is om 18u. De bruidsmeisjes gaan met de ouders mee naar mijn ouders en daar kunnen ze dan een middagdutje doen. Ik laat ze pas tegen 17u naar de zaal komen voor wat foto's met hen erbij... Het is nog niet zeker of ze het hele avondfeest blijven of dat ze na de receptie naar huis gaan...
Misschien is er wel een moment te vinden dat uw jongetje ook een middagdutje kan doen?
groetjes,
nele

heidi

Meld misbruik3-2-2009 16:12:31

wij hebben 4 jonge bruidskindjes (tussen 2 en 4j), voor de wet trouwen we om 10u30, dan vertrekken wij op fotoshoot zonder kinderen, die kunnen dan een dutje doen, om 14u30 trouwen we voor de kerk en nadien doen we de foto's met de kindjes, na de receptie gaan ze naar huis want ze zijn wel nog jong.
16 Mei 2009

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik3-2-2009 19:45:36

mijn zoontje was 1,5 en sliep nog 2x per dag. op onze dag was hij wakker van s'morgens tot s'avonds 23 uur... en dat zonder probleem

die kids kunnen volgens mij wel wat verdragen..

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik3-2-2009 19:46:47

en idd... wel bruidskindjes vragen omdat het mooi is op de foto, en ze dan naar huis sturen wegens te lastig.

Raar!

Maar idd als je een kind van 3 te jong vind, dan snap ik dat wel weer.
Bij ons was het ons zoontje, dat is toch anders

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...