Terug naar overzicht
Hoi Marieke,Moeten jullie zelf de zaal versieren? Volgens mij zit dat in de prijs van de zaal...Groetjes,Ann(21-02-09)
Bij ons zit de zaalversiering ook in de prijs. Ook onze huifkar zal versierd zijn (ook inbegrepen in de prijs).We moeten dus enkel zorgen voor een altaarstuk (zal ik zelf maken), ballonnen voor aan de kerkstoelen en wat versiering aan onze huisdeur.Groetjes,Véroniquehttp://www.robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Onze zaal werd niet versierd. Die was gewoon klassiek ingekleed met voorwerpen en hier en daar een gedroogd bloemstuk. Ik kan het niet echt beschrijven want zo klinkt het wel heel ouwbollig en dat was het nu ook niet.
Wij hadden een parochiezaaltje, en hebben dat dus zelf versierd:groepjes ballonnen en zo aan palen gehangen, mooie kaarsjes en wat bloemetjes op de tafel, met rode servietten met gekleurde lintjes aan.Wit tafellaken met een rode loper op, 2 ballonstaanders, een kandelaar, maar voor de rest niet te veel neeless is more, meestal.Bij mijn ouders hadden we het helemaal niet versierd (omdat ook bijna niemand daar kwam), thuis (voor het middageten) hing er een slinger op en wat kaarsen