Terug naar overzicht
Ik denk niet dat het mij zou storen, moest ik als gast een uitnodiging voor de receptie krijgen en het uur van het avondfeest is ook vermeld.Als je zelf eraan twijfelt, kun je misschien voor de receptiegasten aan de linkerkant van je uitnodiging vermelden: "16u30 viering in feestzaal met aansluitende receptie tot 19u. (of 18.30u.)" en dan uur van avondfeest weglaten ? Dan weten ze meteen wanneer het gedaan is, zonder dat je het beginuur van het avondfeest moet vermelden.Veel succes !
ik zou het avondfeest niet vermelden bij de genodigden voor de receptie. Ik zou dat niet zo graag krijgen denk ik. Maar ik kan ook niet echt uitleggen waarom.
ik zou er op zettenviering en reptie van 16.30u tot 18uen niets vermelden van avondfeest.vraag wel aan de zaal of ze de mensen voor de receptie kunnen duidelijk maken dat ze naar huis moeten
Goeiedag Marieke.Je kan er ook een apart kaartje bijsteken met daarop de tekst "jullie worden uitgenodigd op de receptie/ het avondfeest.Of eventuweel je uitnodigingen gewoon houden en op dat kaartje je trouwdatum.Mvgwww.klimaxsmusic.be
Wij hebben voor de mensen die op de receptie zijn uitgenodigd kaartjes gemaakt waarop duidelijk het begin en einduur van de receptie staat (van 15 tot 17 uur) Groetjes,inge
Hey!We gaan dus zoals jullie hier voorstelden het einduur van de receptie duidelijk vermelden voor diegene die enkel naar de receptie mogen komen.Avondfeest vermelden we op die uitnodigingen niet...Ik zou er zelf niet opgekomen zijn, soms is het zo voor de hand liggend...Groetjes & dank je!Marieke