Nu Online
Momenteel zijn er 345 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidstaart in Antwerpen

9-2-2009 18:06:57
Ik zoek een bakker die mooie bruidstaarten maakt in een thema in de buurt van Antwerpen. Wie kent er een creatieve en goede bakker?
Bedankt!

donna
14-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1525

heidi

Meld misbruik9-2-2009 18:44:32

wat voor taart had je in gedachten, ik ben een beginnende in het taarten maken in rolfondant (ik werk wel al jaren met slagroom), ik maak iets naar wens, en vermits ik nog maar een beginnende ben komt dit op 5euro p/p
stuur een mailtje als je intresse hebt naar
dgheidi@hotmail.com

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik10-2-2009 7:18:50

del rey? pierre marcolini?

als het echt iets meer mag zijn en ze leveren aan de feestzaal

jeroen taartenarchitect
of www.cakeaffairs.nl

of de koekjesfee

maar cakeaffairs vind ik de allermooiste taarten

heidi

Meld misbruik10-2-2009 16:47:40

hallo, neem eens een kijkje op onze traiteurszaak, www.traiteurdeverleiding.be , ik heb al eerder een bericht gepost. hierop vind je al een paar foto's van slagroomtaarten maar sinds kort maak ik er ook in rolfondant
groetjes
traiteur"de verleiding"

kim

Meld misbruik10-2-2009 17:38:31

bakkerij le bleue te berchem
zéér goede patisserie

wij bestellen er een dessertbuffet!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik10-2-2009 19:44:14

sorry heidi, maar uw taarten vind ik bijlange na niet wat er gevraagd is

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik18-3-2009 0:11:27

Dag Sarah, heb je je taart al besteld ?

Zoniet, als je over 'een thema' spreekt, wat bedoel je dan ?
Ik ben gediplomeerd patissier en heb een aanvullende opleiding in Engeland gehad voor het versieren van taarten met rolfondant en of royal icing. Ben nu bezig met opstart eigen zaak waarin ik hoofdzakelijk met rolfondant versierde taarten wil leveren. (de typische american & UK genre van taarten).

Ik lever regelmatig (stapel)taarten voor feesten en onlangs 150 cupcakes voor een trouwfeest. In mei staan er wat stapeltaarten voor communies en een bruidstaart op de agenda.
ik kan je altijd eens wat foto's mailen als je wil...

met vriendelijke groeten

brenda

W.
10-1-2011
 Meld misbruik3-6-2010 12:14:36

Hey Brenda,

Ik ben op zoek naar iemand die lekkere cupcakes kan maken en allemaal in een grote boot. Zou mooi zijn als deze binnengebracht kan worden met vuurwerk ed...
Heb je ondertussen al een eigen zaak? Of he je foto's/meer informatie over smaken ed.

Groetjes,
W.

Melissa
14-6-2014
 Meld misbruik7-4-2014 20:06:13

Dag Brenda

Ben je nog steeds aan de slag als patissier?
Graag jouw contactgegevens mocht je dit nog steeds doen.

Groetjes
Melissa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...