Terug naar overzicht
wat voor taart had je in gedachten, ik ben een beginnende in het taarten maken in rolfondant (ik werk wel al jaren met slagroom), ik maak iets naar wens, en vermits ik nog maar een beginnende ben komt dit op 5euro p/pstuur een mailtje als je intresse hebt naardgheidi@hotmail.com
del rey? pierre marcolini?als het echt iets meer mag zijn en ze leveren aan de feestzaaljeroen taartenarchitectof www.cakeaffairs.nl of de koekjesfee maar cakeaffairs vind ik de allermooiste taarten
hallo, neem eens een kijkje op onze traiteurszaak, www.traiteurdeverleiding.be , ik heb al eerder een bericht gepost. hierop vind je al een paar foto's van slagroomtaarten maar sinds kort maak ik er ook in rolfondantgroetjestraiteur"de verleiding"
bakkerij le bleue te berchemzéér goede patisserie wij bestellen er een dessertbuffet!
sorry heidi, maar uw taarten vind ik bijlange na niet wat er gevraagd is
Dag Sarah, heb je je taart al besteld ? Zoniet, als je over 'een thema' spreekt, wat bedoel je dan ? Ik ben gediplomeerd patissier en heb een aanvullende opleiding in Engeland gehad voor het versieren van taarten met rolfondant en of royal icing. Ben nu bezig met opstart eigen zaak waarin ik hoofdzakelijk met rolfondant versierde taarten wil leveren. (de typische american & UK genre van taarten).Ik lever regelmatig (stapel)taarten voor feesten en onlangs 150 cupcakes voor een trouwfeest. In mei staan er wat stapeltaarten voor communies en een bruidstaart op de agenda.ik kan je altijd eens wat foto's mailen als je wil...met vriendelijke groetenbrenda
Hey Brenda, Ik ben op zoek naar iemand die lekkere cupcakes kan maken en allemaal in een grote boot. Zou mooi zijn als deze binnengebracht kan worden met vuurwerk ed... Heb je ondertussen al een eigen zaak? Of he je foto's/meer informatie over smaken ed. Groetjes, W.
Dag BrendaBen je nog steeds aan de slag als patissier?Graag jouw contactgegevens mocht je dit nog steeds doen.GroetjesMelissa