Nu Online
Momenteel zijn er 345 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidstaart in Antwerpen

9-2-2009 18:06:57
Ik zoek een bakker die mooie bruidstaarten maakt in een thema in de buurt van Antwerpen. Wie kent er een creatieve en goede bakker?
Bedankt!

donna
14-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1525

heidi

Meld misbruik9-2-2009 18:44:32

wat voor taart had je in gedachten, ik ben een beginnende in het taarten maken in rolfondant (ik werk wel al jaren met slagroom), ik maak iets naar wens, en vermits ik nog maar een beginnende ben komt dit op 5euro p/p
stuur een mailtje als je intresse hebt naar
dgheidi@hotmail.com

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik10-2-2009 7:18:50

del rey? pierre marcolini?

als het echt iets meer mag zijn en ze leveren aan de feestzaal

jeroen taartenarchitect
of www.cakeaffairs.nl

of de koekjesfee

maar cakeaffairs vind ik de allermooiste taarten

heidi

Meld misbruik10-2-2009 16:47:40

hallo, neem eens een kijkje op onze traiteurszaak, www.traiteurdeverleiding.be , ik heb al eerder een bericht gepost. hierop vind je al een paar foto's van slagroomtaarten maar sinds kort maak ik er ook in rolfondant
groetjes
traiteur"de verleiding"

kim

Meld misbruik10-2-2009 17:38:31

bakkerij le bleue te berchem
zéér goede patisserie

wij bestellen er een dessertbuffet!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik10-2-2009 19:44:14

sorry heidi, maar uw taarten vind ik bijlange na niet wat er gevraagd is

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik18-3-2009 0:11:27

Dag Sarah, heb je je taart al besteld ?

Zoniet, als je over 'een thema' spreekt, wat bedoel je dan ?