Terug naar overzicht
Dag NathalieLa Fiesta ken ik niet... Hopelijk is dit wat julie zoeken. Ben ook afkomstig van Oostkamp en wou toch nog deze tip meegeven: wij laten onze receptie doen door Taverlani uit Hertsberge. Al heel veel goede ervaringen gehad (en geproefd!). Hopelijk is La Fiesta goed, maar anders heb je hier alvast een backup-tip!Succes!Joke
Hoi Nathalie,Ik was vorig jaar op een jubileum waar traiteur La Fiesta de catering deed. Dat was echt allemaal superlekker, mooi gepresenteerd en af! Het enige waar ze niet in hadden voorzien was parasols ('t was een hele hete zomerdag) waardoor ze de parasols voor de gasten hebben gebruikt en wij dus allemaal zaten te bakken in de zon, maar bon, qua eten enzo was 't echt dik in orde. Ik heb het toen ook in mijn favorieten gestopt voor als ik ooit eens een feestje geef. Zij hadden eerst een soort voorgerechtenbuffet en erna overheerlijke reuzepaëlla!Succes!Amaryllis
Aanvullend op joke:Ons huwelijksfeest werd ook verzorgd door Taverlani en het was echt lekker en een stuk goedkoper dan de concurrentie.Van La Fiesta heb ik echter ook al positieve dingen gehoord en hun prijzen vallen eigenlijk ook goed mee.