Terug naar overzicht
hallo,Ik heb op de site van marylise korte trouwjurken zien staan. Misschien vind je daar wat je zoekt?groeten, Annelies.
oni onik heeft hele leuke korte kleedjesheb er zelf lang over getwijfeld maar ben toch voor lang gegaan omdat we half november trouwengrtjs
HalloOni Onik is inderdaad een goed idee. Wij trouwen in april, en ik mijn korte bruidsjurk is van Oni Onik. Een korte jurk(nuja, tot aan de knieen) was ook één van de eisen die ik aan mijn jurk stelde! Het model van mijn kleedje is eigenlijk een 'suitekleedje'. Was in knaloranje, maar heb het op maat laten maken in champagne kleur. Zo heb ik een gepersonaliseerd romantisch kleedje, dat fantastisch goed zit, en ook wel sexy is!Oni Onik is echt een aanrader. (ik ging naar La Sposa in Roeselare, maar ze hebben die merk in veel winkels).tip: kies voor mooie opvallende pumps onder je jurkje... succes gegarandeerd!Véél succes met de zoektocht!Joke
De meeste collecties suitekledij hebben ook korte kleedjes, en die kunnen ze ook in het wit of zo maken, helemaal op maat zoals bij een trouwjurk :)
Hoi Natalie,Bij E&R Wedding in Beverlo heb ik er ééntje gezien. Het staat toevallig op mijn siteje. Ga maar eens zien. www.bjornenkim.bruiloftsite.nl of op www.erwedding.be GroetjesKim 01/08/2009Kim
Linea Raffaelli heeft ook een heel tof kort kleedje.Je kan er zelf een bovenstuk opplaatsen dat het vanachter lang is en vooraan kort.Heel leuk.Groeten,Nathalie
hey, ikzelf vind dit ook heel tof zo'n kleedjes, maar zijn jammer genoeg niet zo mooi bij mijn figuur omdat ik wat molliger ben...Ik heb er ook een zoektocht naar gedaan en je kunt terecht bij de collectie van Marilyse, ook Linea Raffaelli heeft er een of twee in de nieuwe collectie zitten...Van beide ontwerpers zijn ze heel tof en valt de prijs aardig mee!!!hopelijk ben je hiermee wat verder geholpenhttp://www.danny-sofietje.bruiloftsite.nl 20-06-09
Hey Nathalie,Ik heb net eens op de site van Suère gekeken. Daar vind je een prachtig kort kleedje..Je moet echt eens gaan kijken.