Terug naar overzicht
We hebben als 2de openingsdans een liedje van Celine Dion gekozen, het is helemaal onze stijl niet maar mijn vader is daar echt zot van. Misschien dat je een liedje kan kiezen waarvan je weet dat ze zelf heel graag horen?Veel succes en geniet van je dag!Ilse
Hoi Ellen,Is er geen liedje dat zowel je ouders als schoonouders mooi vinden? Ik ben al op een aantal feesten geweest waar het zoiets als "Bedankt lieve ouders" was... persoonlijk vind ik dat wat oubollig, maar wie ben ik! ;)Wij gaan na de openingsdans direct iedereen op de dansvloer proberen te krijgen.Groetjes,Ann(21-02-09)
Wij gaan voor Hotel California... dat is een heel mooi nummer en het is van hun tijd...GroetjesLieve29/8/09
Wij kiezen na onze openingsdans voor de openingsdansen van onze ouders. Is leuk voor hen = verrassing en blijk van appreciatie.Valerie04/07/09
Mijn ouders zijn 30jaar getrouwd op de dag dat wij trouwen, dus de 2e dans mogen zij hun openingsdans overdoen... Ik moet er alleen nog achter komen welk liedje dat dat was ;-)
Hoi EllenWij trouwen nu zaterdag en onze 2de openingsdans is het liedje van Mary J. Blige en U2 met One. Gewoon omdat we dit beiden een supernummer vinden. GroetjesTasj