Terug naar overzicht
Ik denk dat het wel kan... 250 lijkt me veel, maar 220 moet zeker haalbaar zijn!
Dag GrietJe kan ook altijd eens een kijkje nemen bij Salons Caipirinha in Merelbeke.Grote, prachtige zaal in combinatie met zeer vriendelijke uitbaters en subliem eten!Ik heb daar een trouwfeest gehad en ik heb geen seconde getwijfeld dat ik er ooit ook zou trouwen.En zo geschiede! :-)GroetjesNathalie27.06.09
HalloWij trouwen in augustus ook in Salons CaipirinhaHet is echt een familiale zaakMet heel mooie zaalWe zijn eens gaan kijken op zaterdagmorgend toen de tafels al klaar stonden voor een trouwEn ik moet echt zeggen het zag er chic uit en toch zijn het gewone,sympathieke mensenDus zeker eens waard om te gaan kijkengroetjes
Wij houden ons feest in Hof ten Bosse, mooie zaal he? :)Ik denk dat 210 wel zal lukken hoor, eens alle tafels er staan ben ik meestal wel verrast van hoeveel plaats er in dergelijke zalen wel is. 250 lijkt mij inderdaad een beetje krap.
Hoi, ons feest gaat door in het Braemhof in Gentbrugge. Is ons aangeraden door vrienden en het personeel is er zeer vriendelijk, de zaal is mooi en het eten verzorgd.Veel succes
hallo,Wij zijn in september getrouwd en hadden ons feest in hof ten bosse.En mochten we het opnieuw doen zouden we zeker terug naar daar gaan.Ik zou zeggen niet twijfelen en gewoon doenprijs kwaliteit is dit echt een topper!groetjes chantal