Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij mama bruid

16-2-2009 13:04:50
Hallo,

Kan iemand mij een goed adres aan de hand doen voor kledij te vinden voor mijn mama. Ze zou graag iets feestelijks hebben een kleed of rok met vestje maar niet zoiets typisch suite achtig, zoals bvb van Linea of zo. Liefst in de regio aalst - gent.

Alvast bedankt,
Annelies.

annelies
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 805

Dorine

Meld misbruik16-2-2009 13:10:10

Linea Lin in Lochristi, verkoopt Oni Onik en daar zitten er modelletjes in die niet echt suite zijn. Alsook Talyna Lyn, iets goedkoper maar even mooi. Persoonlijk was ik er heel tevreden. Niet opdringerig en heel vriendelijk.
www.linealin.be

Kelly
18-7-2009
 Meld misbruik16-2-2009 13:24:52

Couture Nadine in Bottelaere, heel vriendelijk en zeer prijslijk.

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik16-2-2009 14:17:49

Anne Sophie Smartshopping in Sint Martens Latem, daar hebben ze vanalle feestkleding, ook alternatiever, en aan zeer schappelijke prijzen (outlet).

Lieve
27-6-2009
 Meld misbruik17-2-2009 19:51:14

Hallo,

Ik weet precies wat je bedoelt, mijn mama wou ook niet zo'n typische suitekledij, maar het moest wel wat chiquer zijn dan wat je vindt in de chiquere burgerkledij. Wel, wij hebben de ideale outfit gevonden voor haar, het is van Max Mara. Ze heeft een kleedje gekozen waar ze een vestje opdraagt in zo'n chique zijde. 2 jaar geleden trouwde mijn zus, en ook toen heeft ze bij Max Mara haar goesting gevonden. De winkel waar wij haar kleren gekocht hebben noemt Virgul in Brugge, maar ik veronderstel dat ze dat wel wat dichter bij jullie ook zullen verkopen?
Wij hebben het trouwens vandaag gevonden, en ze zeiden dat het nu het ideale moment is om te kopen...

Succes! Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...