Terug naar overzicht
Linea Lin in Lochristi, verkoopt Oni Onik en daar zitten er modelletjes in die niet echt suite zijn. Alsook Talyna Lyn, iets goedkoper maar even mooi. Persoonlijk was ik er heel tevreden. Niet opdringerig en heel vriendelijk.www.linealin.be
Couture Nadine in Bottelaere, heel vriendelijk en zeer prijslijk.
Anne Sophie Smartshopping in Sint Martens Latem, daar hebben ze vanalle feestkleding, ook alternatiever, en aan zeer schappelijke prijzen (outlet).
Hallo,Ik weet precies wat je bedoelt, mijn mama wou ook niet zo'n typische suitekledij, maar het moest wel wat chiquer zijn dan wat je vindt in de chiquere burgerkledij. Wel, wij hebben de ideale outfit gevonden voor haar, het is van Max Mara. Ze heeft een kleedje gekozen waar ze een vestje opdraagt in zo'n chique zijde. 2 jaar geleden trouwde mijn zus, en ook toen heeft ze bij Max Mara haar goesting gevonden. De winkel waar wij haar kleren gekocht hebben noemt Virgul in Brugge, maar ik veronderstel dat ze dat wel wat dichter bij jullie ook zullen verkopen? Wij hebben het trouwens vandaag gevonden, en ze zeiden dat het nu het ideale moment is om te kopen...Succes! Lieve