TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ellen
4-7-2009
|
16-2-2009 22:33:57
hey
wij gaan met jozefien de feyter in zee... we hebben ze al eens aan het werk gezien en tis echt wel ons ding.
google eens... ook een fragment te beluisteren.
groetjesl
|
|
Tom
|
17-2-2009 1:33:30
Dag Lien
Neem ook zeker eens een kijkje op www.imperialbrass.be ! Contacteer me gerust voor meer info.
Groetjes, Tom Vanleeuwen tomvanleeuwen@hotmail.com
|
|
Debby
8-8-2009
|
17-2-2009 9:58:30
Hey Lien!
Wij hebben www.eaze.be vastgelegd voor ons huwelijk op 8-8-2009... Bangelijke zangeres en zanger!!Zat er met tranen in de ogen, als we naar daar zijn gaan luisteren!! 1 raad, ga naar de mensen luisteren, want demo's en live is toch in sommige gevallen een GROOT verschil!!
groetjes,
Debby 8-8-2009
|
|
Laura
11-7-2009
|
17-2-2009 10:29:40
Hey
Wij hebben sopraan Manuela Van Geenhoven. Wij zijn ook live naar haar gaan luisteren en het was gewoonweg prachtig! Op haar site kan je ook enkele voorbeelden beluisteren!
Groetjes, Laura www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
|
|
sanderijn
|
17-2-2009 11:42:19
Beste Lien, ik ben zelf professioneel muzikante en dus ook wel ervaren in het opluisteren van huwelijksvieringen in verschillende soorten bezettingen. Indien je interesse hebt stel ik voor dat we samen bekijken wat jullie wensen zijn en wat mogelijk is. Je mag me gerust contacteren via tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn 30/06/07
|
|
Ines
|
17-2-2009 13:54:56
Hallo
Op onze trouwmis hadden wij Christine Vaerendonkc als zangeres, begeleid door piano en ze zong heel mooie nummers in combinatie met dwarsfluit. En op receptie hadden wij een harpist die moderne nummers speelde: Jacques Vandevelde. Prachtig, echt waar. Regio Waasland. Groetjes
|
|
Hester
19-12-2009
|
17-2-2009 13:55:03
wij hebben voor Duas gekozen. Via iemand van Jim ben ik bij hen terecht gekomen. Ze zijn heel goed. We hebben ze ondertussen ook al live gezien, en wij vinden ze heel goed. Ze hebben ook een site: www.duas.be Groetjes,
|
|
Lien
1-8-2009
|
17-2-2009 14:52:25
Amaai, al allemaal hartelijk bedankt voor de reacties. Van sommigen had ik nog niet gehoord (en nochtans al veel gegoogled!).
Er mogen er nog bijkomen hoor, dus als nog iemand tips heeft: laat maar komen!
Groetjes
Lien
|
|
evy
1-3-2009
|
17-2-2009 15:57:33
Wij hadden duas. Heel erg tevreden van!!
|
|
evy
1-3-2009
|
17-2-2009 15:58:15
Oh ja, ik zie net dat je op 1 aug trouwt, exact een jaar na ons ;-)
Groetjes
|
|
Valerie
24-10-2009
|
17-2-2009 18:54:52
Wij hebben gekozen voor Isabelle Dewulf. Ze laat zich begeleiden door een gitarist en wij vinden het echt heel goed. Je kunt haar bereiken via idewulf@yahoo.com
|
|
Lien
1-8-2009
|
18-2-2009 14:25:16
Bedankt allemaal! Evy, leuk! Dan zijn jullie binnen 164 dagen 1 jaar getrouwd... Proficiat!
|
|
Wouter
|
19-2-2009 21:26:59
Dag Lien,
Neem gerust een kijkje op www.duas.be We verzorgen graag je huwelijksviering.
Groetjes
Wouter Duas
|
|
Christophe
|
21-2-2009 11:04:31
Hallo Lien,
Intimistisch gebracht, hedendaagse muziek. neem eens een kijkje op www.elmevents.be
mvg,
Christophe
|
|
David
|
1-3-2009 14:25:10
Beste,
Wij zijn een koppeltje uit de Kempen luisteren regelmatig huwelijksmissen op.
From this moment van Shania Twain in duet met Bryan Whyte, Marco Borsato en Lucie Silvas, The moulin rouge soundtrack, ... Deze liedjes en nog vele andere staan op onze playlist.
Meestal zingen we enkele duetjes en beide 1 of 2 solo's.
Indien jullie interesse hebben, kunnen jullie geheel vrijblijvend meer info, een playlist en samples aanvragen.
Alvast veel succes met de voorbereidingen van jullie grote dag.
Groetjes, David en Noor vervoort130@hotmail.com
|
|
Kris
|
6-3-2009 16:30:19
Beste Lien,
Wij verzorgen en plannen (live) muziek voor alle gelegenheden: huwelijksviering, receptie, avondfeest,... Wij werken uitsluitend met professionele, conservatoriumgeschoolde muzikanten om de kwaliteit te garanderen.
Neem vrijblijvend een kijkje op www.art-times.be Of contacteer ons via de site voor onze huwelijksbrochure.
Met vriendelijke groeten en succes!
Kris
|
|
Jules
|
20-4-2009 10:08:15
Hallo Lien,
Live-muziek in de kerk geeft aan jullie huwelijk beslist een onvergetelijke toets. Onlangs woonden wij een eredienst bij die verzorgd werd door zangeres Rosey Lambrecht en haar begeleiders. Wat een mooie stem heeft die ! Zij heeft een eigen website www.rosey.be en je kunt er fragmenten beluisteren en doorklikken naar een lijst met toekomstige kerkoptredens. Iets beters kunnen wij je niet aanraden.
Lieve groetjes van
Jules en Gerda.
|
|
sarah
|
2-7-2009 0:33:38
Hallo,
Ik ben een zangeres die graag zou zingen op jou bruiloft. We zijn maar met zen 2tjes, zang en gitaar. Dus eerder achtergrond gericht. het zijn Mooie rustige nummers, die je met ons samensteld, die vrij puur gebracht worden. Alleen zang en gitaar... ik, Sarah ben 23 en zing al zeer lang en Carlos, 27 en speelt prachtig gitaar. hier kan je een eigen nummer van ons horen, om een idee te hebben van hoe we klinken.
http://www.youtube.com/watch?v=nAZVO9YXErg
Natuurlijk zingen we op jou bruiloft covers die we met jou samensellen.Ook de prijs is te bespreken en niet duur sinds we dit graag doen...
Alvast bedankt en veel geluk,
groetjes Sarah
sarahbudts@gmail.com
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|