Terug naar overzicht
Van wie wordt dat bedrag geëist???Kan niemand toch aan doen dat er een (eventueel negatief) 'bericht' op het forum staat??
Dag Marieke,Indien je kunt aantonen met getuigen of bewijzen dat het geen laster betreft is het inderdaad een schande en hoef je daar zeker geen gevolg aan te geven.Ik begrijp dat je de feestzaal in kwestie niet meer met naam durft noemen. Wil je eens melden sedert hoe lang je commentaar over deze feestzaal op deze site staat.GroetjesFreddy
Freddy,Ik ga hier verder niet over uitwijken, het gaat trouwens niet over mij persoonlijk.GroetjesMariekeP.S. het gaat trouwens over een zaal waar niet voor de eerste keer negatieve commentaar is over gesproken
Erg, echt schandalig !!Wie betaalt dat dan trouwens ??Dwaze vraag mss, maar aan wie begot vraagt die zaal dan schadevergoeding ??!! Aan de site ?Trouwens, ze zouden beter de commentaar lezen en dan iets aanpassen, als het dan toch niet de eerste keer was dat mensen negative commentaar hadden, moeten ze mss is in eigen boezem kijken ipv aan uitbuiting te doen !!T is te hopen dat ze de schadevergoeding dan maar goed investeren ;-)
Schadevergoeding eisen ... dat kan toch zomaar niet. Dit lijkt mij eerder op 'bangmakerij'.Als je het gevoel hebt dat je het slachtoffer bent van 'laster en eerroof' omdat iemand iets schrijft of zegt dan stap je naar een advocaat, naar de politie om klacht neer te leggen tegen die persoon, ga je strafrechterlijke stappen inzetten ... wie weet krijg je een schadevergoeding toegewezen, als er bewezen is dat je effectief schade hebt geleden door de zwartmakerij van persoon X.Los daarvaan moet die handelaar dan wel te weten komen vanwie die post effectief is ... er zijn 1001 mariekes en evenveel jantjes op een forum. Dus moeten de forumeigenaars die identiteit van die persoon vrijgeven, en dat op zich mag ook weer niet zomaar.
waarschijnlijk iemand die zijn feest daar zou geven? dan is het niet zo moeilijk om de naam te herkennen he (als je uw echte naam gebruikt)