Nu Online
Momenteel zijn er 361 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zonnebank

20-2-2009 12:26:39
hey,

ik zou naar de zonnebank willen gaan, niet om heel bruin te zien maar om ervoor te zorgen dat er geen witte bandjes in mijn schouders staan.

Probleem is dat ik nog nooit naar een zonnebank geweest ben, alle tips zijn dus welkom ;-). Ik vraag me vnl af hoe je een goed zonnecentrum van een minder goed kan onderscheiden, waar moet je zoal op letten?
(ter info, ik zoek een zonnecentrum in Antwerpen of randgemeenten)

alvast bedankt!
groetjes
Kirsten

Kirsten
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 598

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik20-2-2009 13:04:50

Hey,

Ik persoonlijk ga onder in een automatisch zonnecenter, gewoon inloggen met m'n sis kaart.
Als je nog nooit onder de zonnebank geweest ben zou ik toch met begeleiding nemen.

Kan bij vb. schoonheidssalon ofzo?
Eens rondkijken in je buurt.

Marieke

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik20-2-2009 14:18:13

Nooit té lang gaan de eerste keer én een zonnebank nemen aangepast aan je huid (de lampen bestaan nl. in verschillende sterktes). Ik zou ook een weekje of zo op voorhand gaan, dat ga ik ook doen, moest ik me tóch verbranden, dan heeft mijn huid nog eventjes tijd om 'gewoon' te worden. Dus ik denk ook best dat je niet in een automatische zonnebank binnengaat.

heidi

Meld misbruik20-2-2009 19:00:31

ik trouw pas in Mei maar ben toch al begonnen met zonnebank, vooral ook voor witte bandjes te voorkomen en ik krijg veel sproeten van onder de zonnebank, maar naarmate ik dit meer doe verdwijnen ze.
(ook leuk als je je kleedje tussendoor eens mag gaan passen, dan heb je een beeld)

Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik23-2-2009 8:10:13

Hoi,

Ik ben een blondje met een hele bleke huid. Ik ga een aantal weken voordien één keer per week, slechts 8 minuutjes onder de lichtste zonnebank en zo heel geleidelijk aan opbouwen (heb dat vroeger ook gedaan). Echt, gewoon heel weinig minuten pakken, zelfs voor een aantal weken, want plots teveel en je bent een gekookte kreeft :-). De laatste weken dan 2 a 3 keer gaan. En als je ziet dat je niet rood wordt en dat het opbouwt, dan kan je per beurt een minuutje meer gaan tot bv max 15 minuten als je een bleke huid hebt. En zo kan je ook kiezen hoever je wil gaan in het bruin worden.
Als je naar een schoonheidsinstituut gaat kunnen ze je daarbij goed helpen en adviseren.
Ik heb dat de eerste keer gedaan en weet nu hoe het moet. Nu ga ik ook gewoon naar een zonnecenter met een kaart, omdat ik dat veel gemakkelijker vind (geen afspraken vastleggen enzo).
En ook goeie zonnebankproducten gebruiken uit apotheker (bv bodysol), en geen gewone zonneproducten, want die beschermen niet voldoende.
Succes!

Rebecca
27/06/09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...