Terug naar overzicht
Hey ik weet niet van waar julie juist zijn maar ik ben van Geel en wij trouwen in de kapel van Ten -aard.Dit is een klein kapel waar ongeveer 80 mensen binnen kunnen.groetjes an
Hey Catharina,Wij zijn van Stabroek en trouwen in de Kapel op de Heuvels (in de Waterstraat in Stabroek), ook in Hoogboom is een gezellige Kapel en ook in de Binnenweg in Kapellen.GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hallo,Alvast bedankt voor jullie reacties..We zijn eigenlijk meer op zoek naar een kapelletje in de regio van Brasschaat-Ekeren-Schoten of in de regio rond Aartselaar of rond Lier.Groetjes,Catharina
*kappel van millegem (bij ranst) mag je enkel trouwen als je in de parochie woont*st lambertus kerkje van gestel (berlaar), ongelooflijk mooi idyllisch kerkje maar met een heel strenge conservatieve pastoor (lang vooraf vastleggen)* kappel van wijnegem*de boskappel in duffel/kontich
Tussen Gooreind en Wuustwezel heb je de st. Willibrorduskapel, heel klein en heel gezellig.
Tussen Poederlee en Lichtaart. In het gehucht Heerle. Maar dit zal waarschijnlijk te ver zijn. Ik reageer eigenlijk op je naam. Catharina, mijn zus heet ook zo maar dan met een K. Dit hoor je niet zoveel meer hé. Zelf heet ik Carolina. Ook nog een zeldzaamheid. Het onnozele is dan weer dat mijn broer Jef heet. groetjes, Carolina1/8/09
wij trouwen in het kerkje van hoogboom in kappellen. is zo afgescheiden met pilaren en dan lijkt 75 man heel vol hoor :-)xxx