Terug naar overzicht
Een vriendin van mij is er getrouwd en ze was wel tevreden maar het is wel heel duur heb ik vernomen.Nathalie27.06.09
wees maar vlug:p wij gingen ook juni nemen in kortemark hebben we nu onze zaal twas al bijna allemaal bezet :d tis juli gewordenik heb nog nooit van dien zaal gehoord. succes met het zoeken
ik ken het niet.. maar als ik hun site zie, dan zou ik er direct willen trouwen!!
Tot in de puntjes verzorgd!Wel duur heb ik gehoord.Denk dat je mag rekenen 120 pp zeker.GrtsMarieke
Hey KattyEr staan verschillende berichtjes op dit forum over de Renard. Tik effe Renard feestzaal in de Google zoekbalk op het forum aan en vink 'op deze website aan' op. GroetjesVéronique C.
Heywij hebben deze zaal ook overwogen, want het decor is prachtig, en heb ook al verschillende goede reacties gehoord van mensen die daar een feest hebben gehad. Ik geef toe dat ik op slag verkocht was...Maar wat ons tegengehouden heeft is:- Ze zijn helemaal niet duidelijk in hun prijszetting. Je hebt geen idee wat je gaat moeten uitgeven. Een receptie is bvb deels obv forfait en deels obv verbruik... vind ik niet ideaal;- Het is duur (+/- 110 euro pp in nov 2007! --> dus reken nog maar wat indexen);- Wij hadden het gevoel dat ze je er zo zouden opleggen, maar dat is uiteraard heel subjectief --> staat ook in verschillende berichtjes op dit forum, dus ben niet alleen met dat gevoel;- Je moet voor ALLES betalen tot de kaarsen op tafel (vonden wij een beetje idioot).Voor een controlefreak als mij was dit alles een beetje teveel van het goede, maar het decor is subliem. Je moet het gewoon even objectief bekijken, is het decor die meerprijs wel waard? Bij ons was het antwoord 'neen', maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.Wij trouwen nu in Huyze De Baere in Maldegem, ook een prachtig decor, maar veel symphatieker en prijs / kwaliteit onverslaanbaar!Succes ermee.K.
HoiBedankt voor alle reacties! Ben al heel wat wijzer geworden. Nu ja, ben er deze middag gaan eten en vond t wel heeel lekker en verzorgd. Ze hebben ons ook de zaal getoond en tent, en ik vond het echt super mooi, maar verder nog geen info gekregen over de prijzen enz. aangezien de verantwoordelijke er niet was. Maar volgens ik op het forum lees is dat de mindere kant van de zaak..(prijs/kwaliteit) Hmm niet gemakkellijk! En kwil t zo vlug mogelijk vastleggen zodat ik op m'n gemak ben. Morgen kijkje nemen (wel ver!) bij Du biez (chateau du bourgogne of ferme des templiers) maar daar zitten al heel wat opties op. Amai je moet er echt wel vlug bij zijn!Grtz, K
Karolien,De Baere is idd een goeie keuze! Heb daar al versch trouwfeesten meegemaakt. Qua eten, zaal enz. perfect. Deze wilden wij ook, maar jammergenoeg te klein. Wij zijn met een grote 300 aantal pers. Dus daarmee.. heel ambetant.Geniet ervan!
@Kathy: denken ook aan chateau de Bourgogne? Zijn jullie daar dan nog geweest?