Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Baaldagje - kleedje passen

21-2-2009 14:35:04
Dag dames (en heren)...

Vandaag een baaldagje zeg!

Om bij het begin te beginnen bij m'n ouders gaat het thuis al lang niet meer goed (zie m'n vorige berichtjes)... dus de laatste maanden spanningen tot en met!
Gisterenavond nog een soort van woordenwisseling gehad met m'n ma, gans de nacht slecht geslapen.

Leuk als je de dag nadien je kleedje moet gaan passen! Vanmorgen dus, was ik bijna aangekomen in de winkel van LR in Brugge, belt m'n vader dat hun auto niet start!
Allez, plezant, ik dus alleen naar binnen hé.
Zag er wel allemaal goed uit, maar da's toch niet plezant als je de bevestiging niet hebt van je ouders. (de enige trouwens die het kleedje te zien kregen van mij).

Dus ja, ik maar op goed vertrouwen de naaister haar werk laten doen en speltjes laten insteken.
Toen zag ik dat m'n schaaltje om m'n nek een gatje in zit, ze gaan direct een ander bestellen zou dus geen probleem mogen zijn.
Maar toch, alles bij alles een BAALDAG!!!
Pf, voel me zo raar, vind het kleedje wel mooi zenne, maar soms twijfel je toch hé, of iedereen het wel mooi gaat vinden.

Ik ben zeker niet de enigste :(.

Groetjes van een momenteel beetje triestig bruidje in spé :(.

Marieke
18/04/2009

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 380

joke
25-4-2009
 Meld misbruik21-2-2009 16:49:09

hi Marieke,

waar trouw je? ik de week erna in brugge en t feest is in t gravenhof in torhout.

joke
25042009

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik21-2-2009 20:17:46

Joke,

18 april in Hamme, hebben we al eens geen mailtje gestuurd naar elkaar?

Grts

Marieke

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik21-2-2009 22:21:06

Hey Marieke,

Da's inderdaad niet fijn hé, maar dat komt allemaal wel goed hoor. Kan je eventueel niet nog eens met je mama naar die winkel voor je kleedje te passen?
Het is nooit leuk hé om zoiets helemaal alleen te moeten doen...

Good luck girl, komt allemaal goed!

xxx

Cindy
13 juni 2009

greet
21-3-2009
 Meld misbruik21-2-2009 23:44:40

Hoi marieke,

Kan best begrijpen dat het voor je een echte baaldag was.
Zoals Cindy al zei kan je eventueel vragen om met je mama nog een te gaan.

En wat je zei over de twijfels van met je kleedje.
Ik heb daar ook een tijdje mee in men hoofd gezeten. Het gedacht dat andere het misschien overdreven vonden enzo. Maar uiteindelijk is het JOU dag en moet jij je als een echte prinses voelen. Ik bedoel maar het is jou dag en je draagt toch lekker hetgeen je zelf het liefste wil.

Iedereen heeft trouwens een andere smaak, maar als jij daar staat te stralen met het kleedje van je eigen dromen zal je altijd een prachtige bruid zijn hoor. En daar zal iedereen het over eens zijn.

Nog veel goei moed en succes.

Een stressy-bruidje dat nog 29 dagen op de teller heeft staan.

heidi

Meld misbruik23-2-2009 20:20:42

ik heb bewust alleen mijn kleedje gekozen, en ga het nu steeds alleen passen (alleen mijn nichtje van 3jaar gaat mee want zij wil haar tante wel zien in een prinsessekleed), mijn moeder intresseert het niet echt en mijn getuige heeft ook wel steeds iets te doen (ook al plannen we dit al maanden), maar ik trek het me niet aan, ik ken de mensen uit de winkel ondertussen al en ze helpen me goed en zeggen de waarheid, en het voordeel is dat mijn kleed een volledige verassing blijft.

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik23-2-2009 21:40:15

Hey Heidi,

Leuk te horen dat ik niet de enige ben die alleen in de winkel haar kleedje staat te passe :).

Groetje!s

Marieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...