Terug naar overzicht
hi Marieke,waar trouw je? ik de week erna in brugge en t feest is in t gravenhof in torhout.joke25042009
Joke,18 april in Hamme, hebben we al eens geen mailtje gestuurd naar elkaar?GrtsMarieke
Hey Marieke,Da's inderdaad niet fijn hé, maar dat komt allemaal wel goed hoor. Kan je eventueel niet nog eens met je mama naar die winkel voor je kleedje te passen?Het is nooit leuk hé om zoiets helemaal alleen te moeten doen...Good luck girl, komt allemaal goed!xxxCindy13 juni 2009
Hoi marieke,Kan best begrijpen dat het voor je een echte baaldag was.Zoals Cindy al zei kan je eventueel vragen om met je mama nog een te gaan.En wat je zei over de twijfels van met je kleedje.Ik heb daar ook een tijdje mee in men hoofd gezeten. Het gedacht dat andere het misschien overdreven vonden enzo. Maar uiteindelijk is het JOU dag en moet jij je als een echte prinses voelen. Ik bedoel maar het is jou dag en je draagt toch lekker hetgeen je zelf het liefste wil.Iedereen heeft trouwens een andere smaak, maar als jij daar staat te stralen met het kleedje van je eigen dromen zal je altijd een prachtige bruid zijn hoor. En daar zal iedereen het over eens zijn.Nog veel goei moed en succes.Een stressy-bruidje dat nog 29 dagen op de teller heeft staan.
ik heb bewust alleen mijn kleedje gekozen, en ga het nu steeds alleen passen (alleen mijn nichtje van 3jaar gaat mee want zij wil haar tante wel zien in een prinsessekleed), mijn moeder intresseert het niet echt en mijn getuige heeft ook wel steeds iets te doen (ook al plannen we dit al maanden), maar ik trek het me niet aan, ik ken de mensen uit de winkel ondertussen al en ze helpen me goed en zeggen de waarheid, en het voordeel is dat mijn kleed een volledige verassing blijft.
Hey Heidi,Leuk te horen dat ik niet de enige ben die alleen in de winkel haar kleedje staat te passe :).Groetje!sMarieke