Terug naar overzicht
Hoi,Misschien eens navragen in de winkel zelf of eens bellen?Succes!Rebecca27/06/09
Hoi,In stoffenwinkel 'Pol Van Eeno' te Brugge verkopen ze prachtige kant, waar er perfect een sluier kan van gemaakt worden. Ik ben dit weekend nog langs geweest en toen zei Pol dat er nog een prachtige sluier ging binnenkomen deze week; Misschien eens een kijkje gaan nemen...Groetjes,
In alle huwelijkswinkels kan je sluiers los kopen hoor.Ik hoop dat je de betekenis kent van een man die de sluier van zijn toekomstige wegneemt: onderdanigheid.... Iedereen zijn keuze natuurlijk, maar laten we zeggen dat ik niet van dat type ben :-)x
hoi welk kleedje heb je van linea?ik weet niet of zo'n soort sluier past bij linea ik heb een kleedje aangehad die prachtig is en ik twijfelde ook of sluier zou passen (jammer genoeg is het kleed dubbel van mijn budget)
Ik heb ook gepast bij Linea Rafaelli in Brugge en als je 't vraagt halen ze gewoon een sluier uit de kast...korte, lange, dubbel, enkel enz...Uiteindelijk is t bij mij een andere jurk geworden, maar ik twijfel ook nog steed over een sluier...is wel heel mooi (als het past bij de jurk natuurlijk...)Groetjes,Amaryllis07-08-09
wat is het van Linea? een kleed met een bruine onderkant, bovenkant is wit met een soort sjaal die rond je nek kan. het kleed zelf vind ik prachtig passend bij mij. ik denk dat ik gewoon wat te veel zoek om op of rond mij te leggen. wij trouwen in december...maar langs de andere kant vind ik dat zo romantisch...In ieder geval; ik ga sluiers vragen als ik terug moet om te passen. bedankt hoor!Isabel12-12