Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidskindjes

23-2-2009 14:03:04
Hallo
Wij heeft er al kledij gekocht voor de bruidkindjes? ik heb een leuke site gevonden in nederland. het zijn precies kleine trouwjurkjes voor de meisjes.
Wie kan me wat tips geven.
Mijn zoontje zal op onze trouw 5,5jaar zijn en mijn dochertje zal er net geen 3 zijn.
Ik ben van Roeselare (West-Vlaanderen)

gr
Isabel
12-12-09

Isabel
12-12-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 413

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik23-2-2009 15:28:43

hej isabel, kben ook van roeselare,
ik heb zelf ook een site gevonden uit NL met zo'n kleertjes, alleen heb ik de mini-kostuumpjes bekeken, kheb lang getwijfeld, maar uiteindelijk heb ik gisteren een bestelling van 2 kostuumpjes geplaatst, ik weet de naam van de site niet meer juist en ben nu op m'n werk dus kan ik het niet nakijken, maar misschien is het dezelfde site wel?
laat eens weten wwelke site jij bedoelt, misschien herken ik de naam wel

kben benieuwd of ze mooi gaan zijn en hoe lag ik zal moeten wachten ...

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik23-2-2009 16:24:56

Vanessa
www.chiqie.nl
en iets met humpie dumpie ofzoiets
spreek jij over kledij voor jongens?

ISabel

Géralidine
19-9-2009
 Meld misbruik23-2-2009 19:29:32

in izegem (bambino) aan de H.Hartkerk en het ziekenhuis hebben ze ook mooie kleertjes! Ik heb er het kleedje gevonden voor mijn voorlopertje, het is een minitrouwjurk en echt mooi!!!!

heidi

Meld misbruik23-2-2009 19:56:05

ik heb 3 mini kostuums gekocht in Brussel, en kleine dasjes heb ik besteld bij humpie dump in nederland, ook in brussel hebben we een echt mini prinsessenkleed gevonden voor ons bruidsmeisje, en dit zeer schappelijk van prijs.

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik24-2-2009 12:14:22

O leuk dat Bambino meevalt!
Zal er zeker eens een kijkje gaan nemen

Alvast bedankt hoor bruidjes

isabel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...