Terug naar overzicht
hej isabel, kben ook van roeselare,ik heb zelf ook een site gevonden uit NL met zo'n kleertjes, alleen heb ik de mini-kostuumpjes bekeken, kheb lang getwijfeld, maar uiteindelijk heb ik gisteren een bestelling van 2 kostuumpjes geplaatst, ik weet de naam van de site niet meer juist en ben nu op m'n werk dus kan ik het niet nakijken, maar misschien is het dezelfde site wel?laat eens weten wwelke site jij bedoelt, misschien herken ik de naam welkben benieuwd of ze mooi gaan zijn en hoe lag ik zal moeten wachten ...
Vanessawww.chiqie.nl en iets met humpie dumpie ofzoietsspreek jij over kledij voor jongens?ISabel
in izegem (bambino) aan de H.Hartkerk en het ziekenhuis hebben ze ook mooie kleertjes! Ik heb er het kleedje gevonden voor mijn voorlopertje, het is een minitrouwjurk en echt mooi!!!!
ik heb 3 mini kostuums gekocht in Brussel, en kleine dasjes heb ik besteld bij humpie dump in nederland, ook in brussel hebben we een echt mini prinsessenkleed gevonden voor ons bruidsmeisje, en dit zeer schappelijk van prijs.
O leuk dat Bambino meevalt!Zal er zeker eens een kijkje gaan nemenAlvast bedankt hoor bruidjesisabel