TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
inge
27-6-2009
|
23-2-2009 22:51:08
Hey, De p&c is geen bruidswinkel eh. Ik denk niet dat je daar een bruidsjurk gaat vinden.P&C, bestaat dat trouwens nog? Als je iets origineel wilt en niet héél duur, dan kan je misschien best naar de Kammenstraat gaan.
|
|
Nicky
28-11-2009
|
24-2-2009 8:47:16
Hallo,
Ik ben vorig weekend bij Jagre langsgeweest en heb er een mooi kleedje gepast voor 800 euro. Ze hebben veel jurken in die prijsklasse en je moet er geen afspraak maken, ook handig. Er is een P&C Collection op de Jan van Rijswijcklaan, maar die is duurder denk ik (ben ik nog niet geweest).
In elk geval veel succes met de zoektocht!
|
|
donna
14-8-2009
|
24-2-2009 9:17:18
Er is een bruidjurkenwinkel JPC op de jan van rijswijcklaan, maar die is inderdaad naar de dure kant. Bij jagré vindt je goedkopere kleedjes, maar ik heb gehoord dat de verstellingen daar niet altijd goed gebeuren. Ikzelf ben naar le chapeau geweest, heel toffe bediening. De kleedjes van rembo styling hebben ze daar en die zijn redelijk van prijs en heel origineel (mijn kleed was van Ian Stuart, 2500 euro, maar mijn tweede keuze van rembo was ongeveer 1200 euro).
|
|
Rebecca
|
24-2-2009 9:42:53
Beste Nathalie,
In de P&C op de Meir heb ik inderdaad eens een lange ivoorkleurige rok zien hangen met bijbehorend topje en bolero. Ze hebben er ook een hele collectie cocktail- en avondjurken.
Mijn bruidsjurk hoop ik te vinden bij Jagré. Vandaag ga ik passen :) jippie
groetjes Rebecca 21/08/2009
|
|
Nathalie
1-5-2009
|
24-2-2009 19:46:33
Bedankt voor de reacties. Misschien moet ik ook eens Jagré proberen. Inderdaad wel super handig dat je geen afspraak moet maken! Een vriendin van mij vertelde over P&C en zei dat je daar ook terecht kunt voor suite & bruidskleding. Nu, ik ga er vrijdag heen, dan zie ik wel!
Groetjes
|
|
Vicky
3-7-2010
|
25-2-2009 13:53:59
Beste Nathalie,
ik kan ten sterkste Le Chapeau aanbevelen, ben er zelf ook geweest. Zeer vriendelijke en behulpzame verkoopsters en veel keuze aan bruidsjurken. Je mag er alles vragen want de verkoopsters doen er alles aan om samen met jou je droomjurk te vinden. Ik heb er zelf een kleedje van LR gekozen en ben echt kei content ;-)
als ik jou was, ik zou er zeker een afspraak maken...
Groetjes Vicky
|
|
ivette
|
26-2-2009 9:23:08
hallo nathalie
Waar je ook bruidskleedjes kan kopen en zeker niet te duur. Je kan al de kleedjes op bekijken op de wwww site en prijzen staan erop vermeld.Maak een afspraak Schrijf op voorhand welke kleedjes je zeker wilt passen. Het is allemaal in hett frans te doe.Ik heb gisteren daar mijn kleedje besteld
www.clairdefemme.be
Groetjes yvette
|
|
linda
7-8-2009
|
8-3-2009 12:58:07
hallo nathalie, ik heb mijn bruidsjurk besteld bij het bruidsparadijs in merksem, ik vond dat ze hier veel keuze hadden voor een schappelijke prijs, en een prima service.
veel succes linda
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|