Terug naar overzicht
Hey Marieke,Heb net ons voorbeeldje doorgestuurd.GRoetjes,Amaryllis07-08-09
Amarylis,Heel er bedankt!Ik kijk straks eens (kan op het werk niet op privé e-mail).GroetjesMarieke
Hallo Amaryllis,Wil je je draaiboek ook naar mij doorsturen...Thnx!Vele groetjes,Danusia30-05-2009
Dag Marieke,Wij zitten zowat in hetzelfde schuitje, ik vond een CM ook niet nodig indien het enkel voor de wet is.Maar zo'n draaiboek lijkt mij wel handig. Moest je er enkele ontvangen per mail, zou je die mij ook eens kunnen doormailen?kaat.bekaert@skynet.bemercikes éKaat
Marieke,zou je de draaiboeken ook even naar mij door kunnen mailen. Wij hebben immers ook geen ceremoniemeester, maar willen toch dat alles vlot verloopt.nathalievanaerschot@hotmail.comGroeten,Nathalie
hallo kan je dat ook doorsturen naar mijn e mail franca_picilli@hotmail.commerci
@Marieke of @AmaryllisZouden jullie dat eventueel ook naar mij willen doormailen ?Wij trouwen ongeveer op dezelfde manier en willen ook dat alles een beetje vlotjes verloopt ;)Thanks !saskiavandenbroeck@msn.com
ik wil die ook wel graag eens zien als het kan...ik heb er wel eentje, maar het is echt niet uitgebreid, dus ik wil eens zien hoe ik dat het beste aanpak.liesbeth_vermeire@hotmail.com
Naar mij mag je het ook doorsturen.Altijd handig: dat we zeker niets over het hoofd zien want dat is snel gebeurd.karentjeveedeebeeke@hotmail.com
Hey allemaal, ik heb naar iedereen doorgestuurd behalve danusia...er was geen mailadres bij...Mail me als je 't nog wil:amaryllis.dieltiens@telenet.beGRoetjes,Amaryllis
Hallo, Oei een draaiboek ... daar had ik nog niet. Willen jullie het eens doorsturen? Alvast bedankt!lynnbostoen83@hotmail.com
Hallo Marieke,Als je het niet erg vindt, mag je het naar mij ook doormailen. Mijn adres is : nvi77@hotmail.com.Alvast bedankt!Nathalie
draaiboek.. je zet op een word bestand alle details van alles wat je doet.. bloemen= bloemist.. hoe laat levering?stadhuis= wat je moet meehebben hoe laat je in ondertrouw moet gaan enz..heel gemakkelijk..heb wel een ceremoniemeester!! :)
Zouden jullie dit ook aub naar mij willen doorsturen?dominiquelegrand@hotmail.comBedankt!!Groetjes
Is een draaiboek niet iets persoonlijk? Je denkt ns na hoe de dag verloopt en schrijft op wat wanneer wie waar...??
Kan ik die ook krijgen aub?? petra.schurmans@kcst.be