Terug naar overzicht
Je kan het positief bezien:Beter nu alle tegenslagen die goed komen, dan tegenslagen op je dag die niet goed komen!!maar idd, op deze moment is dat niet leuk wrsl. Kop op en geniet van de leuke dingen bij de voorbereidingen!!Groetjes, Laura
Hey Marieke!!Ik heb ook al héél veel tegenslag gehad tijdens de voorbereidingen... ik denk toch niet dat het een invloed zal hebben op onze grote dag!! ben het soms wel al beu geweest omdat er nu eens niks goed wou lopen maar ja dan denk ik... we hebben nog eventjes tijd... we zullen wel een oplossing vinden. Maar de laatste tijd loopt er bij mij ook niets zoals ik zou willen... soms wel héél erg frustrerend.Groetjes!Marie
Hey Marieke, Je moet altijd alles positief bekijken. Jammer als je zoiets meemaakt, maar denk eraan. Deze dingen zullen je altijd bijblijven en dat zal dus iets zijn waar je later nog veel over kunt babbelen en lachen. Zo van ... Weet je nog dat we dat aan de hand hadden. Als alles gewoon vlekkeloos verloopt dan zal dat ook het enige zijn dat je kan navertellen. Toen ik trouwde, 3 maanden geleden, toen was ik zo in de weer de avond voor mijn trouw met het in orde brengen van de zaal dat ik mij plots om half 11 s'avonds herinnerde dat ik vergeten was mijn kostuum te gaan ophalen bij de naaister ! Ik zag het al zo voor me dat ik in een jeansbroek moest gaan trouwen ! hahaha ;o) Groetjes, Bart (www.motionpictures.be )
voor je op te peppen : lieve nu iets mislopen dan op de dag zelf ;)komt wel in orde!!!!
hey MariekeBij alles wat gebeurt, gaat iets fout. Dat is altijd mijn overtuiging geweest en dat zal ze altijd blijven.Liever dingen die fout gaan tijdens de voorbereidingen dan op de dag zelf.En zo zal het zijn ook.Wij hebben ook wat tegenslag gehad in de voorbereiding: kapper viel weg, dj belde af, bus voor suite stond in panne dag voor trouw, twee dagen voor ons huwelijk bleek dat de kerk omgeven ging zijn door kermis... pfoe het was echt neig, maar op de dag zelf ging alles heel goed.Er mocht zelf nog iets mislopen, op die dag ben je zo gelukkig dat je alles relativeert...Geniet ervan!
Geen zorgen over maken.Ik weet uit ervaring dat het absoluut niet leuk is als er een foutje gebeurd met je trouwring.Bij ons hadden ze de maten omgewisseld. Mijn vrouwelijke ring was in de maat van mijn man gemaakt. En zijn mannelijke ring was in mijn maat gemaakt.Nu is mijn maat wel groter dan zijn mannenmaat en da's in de meeste gevallen omgekeerd. Meestal heeft de man de grootste maat, vandaar de fout, terwijl het echt wel juist op het papier stond genoteerd!!Ik was toen ook niet echt goed gezind, maar ja, wat doe je eraan??
Oei, tot nu toe loopt bij ons alles redelijk goe. Ik begin al schrik te krijgen voor de grote dag. Er moet toch wel eens iets fout gaan. Wees blij dat dit allemaal nu gebeurt. Ik ben niet alleen moeten gaan passen maar dat scheelde ook niet veel. Mijn moeder was't vergeten. Grrr... Zoiets vergeet ge toch niet, zeker niet als je het de dag ervoor nog maar eens gezegd hebt. Zo ziet ge hoe anderen jou dag toch niet zo belangrijk vinden hé. Groetjes, Carolina
Mijn mama zei tegen me als ik iets tegenkwam van tegenslag over de bruiloft... pieker nu eens niet en geniet.. je hebt nog al de tijd van de wereld.. en anders ga ik mij moeien toch? ik ben in mijn armen van mijn moeder gevlogen... en sindsdien zit ik serieus op mijn roze wolk.. :)Groetjes Candyhttp://arnecandy.skynetblogs.be
Dank je voor alle lieve woordjes!Marieke