Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes

26-2-2009 15:09:20
Hey,

Wij trouwen 18/04, planning

11 u wet in Hamme
12 u broodjeslunch
dan foto's
16u15 alternatieve viering in feestzaal
17u30 receptie
19u00 avondfeest

Onze bruidskindjes zijn 8 & 3 jaar.
Vooral voor het jongentje van 3 jaar vraag ik me af of van 's morgens niet té lang gaat zijn. ... moeten ze erbij zijn voor de wet vinden jullie?
Of kunnen we ze vb. rond 15u naar de feestzaal laten komen voor nog wat foto's + viering? maar dan vind ik zijn het niet échte bruidskindjes... toch?

Moeten die de hele dag bij je zijn?

Ik weet het echt niet hoor...
voor het meisje van 8 jaar is dat geen probleem, maar voor de jongen van 3 misschien wel...

Groetjes

Marieke

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 367

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-2-2009 15:21:23

Bij de meeste koppels zag ik dat de bruidskindjes erbij zijn in het gemeentehuis en in de kerk, maar niet meer voor de receptie.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl

arne
23-5-2009
 Meld misbruik26-2-2009 18:18:12

Ons bruidkindjes zijn 7 en 5 en 3.
Ze komen van smorgens 11UUR samen met de getuige toe ( hun ma en mijn zus) dan gaan wij naar het stadhuis 13 u en dan de kerk 14U30 daarna trekken wij foto's op de weide dichtbij de kerk.. en daana mogen ze gaan spelen als de familie naar de koffietafel gaat en ze blijven tot na de receptie omdat we spaghetti of wel biefstuk friet voorzien hebben.. receptie begint te 6 tot 7U30.. familie zorgt wel voor een oppas zodat ze kan bezighouden dat ze hun niet vervelen.

Ik vind dit normaal.. als ze echt een dutje willen doen,kunnen ze altijd.
Wij hebben een kamer te beschikking op de dag zelf.

Groetjes
Candy
http://arnecandy.skynetblogs.be

tinneke
29-8-2009
 Meld misbruik26-2-2009 20:42:59

hey marieke ! wij hebben 2 bruidkindjes, eentje van 2.5 jaar en eentje van 3 mnd ouder. De jongste is ons dochtertje. Wij trouwen om 11u30, gaan dan foto's nemen en houden in de namiddag een receptie thuis, in een mooie tent in de tuin. Moest het nodig zijn kunnen de kleintjes nog een beetje rusten, want dat hebben ze nog wel nodig. Ik hou gewoon in gedachten, niks moet voor die kindjes die dag. De dag maakt wel uit of ze behoefte hebben aan een beetje rust, misschien willen ze er zelf wel altijd bij zijn ?
Succes hoor ! Tinneke, 29-08-09

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik26-2-2009 22:20:44

Hey,

Wij trouwen om 3 uur en zorgen ervoor dat ons dochter van 2 rond 12u in bed ligt, zodat ze wel kan slapen. Anders redt ze het echt niet.

Groetjes,

Cindy

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik27-2-2009 8:13:47

Hey,

Als ik dit zo lees, best bruidskindjes vanaf 's morgens inschakelen & dan de kleinsten van 3 jaar over de middag eventueel een dutje laten doen?

Het is anders zo raar hé, dat je maar 's avonds je bruidskindjes bijhebt?
Ik vind het eigenlijk ook wel nu ik erover nadenk dat het vanaf 's morgens moet...
Waarom anders bruidskindjes?

Marieke

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik27-2-2009 10:40:51

Bij ons zijn ze er ook van het begin bij, maar als ze moe zijn kunnen ze in de namiddag ergens een dutje doen.
In mijn ervaring blijven die kindjes verbazingwekkend wakker tijdens een dergelijke gelegenheid, ze voelen zich super belangrijk en willen niets missen!
En tegen 's avonds liggen ze dan schattig in een zeteltje in slaap ;o)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...