Terug naar overzicht
Hoi Marieke,Je zit volgens mij toch mooi op schema hoor!Wij trouwen de week na jullie op 25/04 en moeten ook nog heel wat doen:-menu kiezen-kleed passen-misviering afwerken en boekje maken/drukken-cadeautje voor aan de kerk-bloemen-...Onze uitnodigingen zijn bijna klaar om te verzenden, ik was van plan ze maandag naar de post te brengen en wat hoor ik nu: de post staakt ma-di-woe. Aaaargh! Iedereen raadt me af ze dan donderdag te posten, want aangezien er 3 dagen geen post bezorgd is, is het chaos in alle kantoren en is de kans groot dat er dingen verloren gaan... dus pas versturen maandag 9 maart. Pfff, stomme post.Sofie
Hey!Onze uitnodigingen zijn vorige week maandag op de post gegaan & den dinsdag al bijna overal bezorgd! :=)GroetjesMariekeP.S. komt wel goe je hebt nog tijd
Wij trouwen op 17 april (een vrijdag viel nog mee omdat het nog paasvakantie is).De to-do lijst:- voorhuwelijkscontract (mijn toekomstige is zelfstandig zaakvoerder, dus hebben we dat nodig om ons in te dekken)- tafelschikking (zodra we voldoende bevestigingen hebben)- kleedje afhalen 26 maart- openingsdans- ceremonie gemeentehuis (laatste teksten zoeken en draaiboek maken)- lijstje favoriete nummers voor de DJ- schoenen vinden voor de bruidegomIk denk dus dat je niet hoeft te panikeren ;o)
Sofie,Post je uitnodigingen gerust donderdag. Ik werk voor een dochterbedrijf van de post en we hebben te horen gekregen dat ze gaan werken volgens het "last in - first out" principe. Dus post die je donderdag verstuurt zal sneller op de bestemming zijn dan post die je maandag verstuurt.Ook als je ze vandaag nog op de post kunt doen heb je geen probleem, de post garandeert dat alle post die vandaag ik de bussen wordt gelegd tegen maandagochtend in de uitreikkantoren ligt, dus dat is dan ook weer de eerste post die zal vertrekken. Je beste dagen zijn dus vandaag of volgende donderdag.Groetjes!
Bedankt AnneliesIk ben nu alweer een beetje gerustgesteld!
Hoi, wij trouwen 25-04-2009Nog te doen bij ons:- misboekjes drukken en trouwbeloften maken- witte loper- Definitieve bespreking met traiteur en menu's drukken- tafelindeling- notaris - versiering zaal en de bloemen- reispas nog aanvragen vr huwelijksreis- Belang van Limburg nog contacterenIk denk dat we vr de rest alles hebben gehad. Maar heb toch best wat stress... Het begint op te korten nu...groetjes