Terug naar overzicht
Je wil ze dus eigenlijk liever niet uit nodigen? Zo komt je postje over bij mij, dan zeg ik: niet uitnodigen!!Als je toch graag iets wil doen zullen ze een hapje en drankje als traktatie ook wel leuk vinden! (en zo moeten ze je geen kado geven, bespaard hun ook geld)Trakteer onder de middag eens met kaasjes, salami, olijfjes,... Simpel, weinig werk dus kan je zo in het koffielokaal of waar dan ook presenteren. Voor 5 euro heb je al cava in de colruyt (en wij vinden die ook lekker), dus zo heb je ook goedkoop bubbeltjes om in een soort van receptiesfeer te blijven.Al is gewoon taart, koffiekoeken, gebakken cake,... Ook allemaal leuk.Je bent niemand verplicht om uit te nodigen, he. Laat staan tijdelijke collega's waar je enkel een werkrelatie mee hebt.
Beste Marieke,Om op jouw 2e puntje te antwoorden: aan onze eretafel zullen ook maar 10 mensen zitten (ouders, getuigen met partner en wij). Dat vinden wij voldoende. Mijn zus heeft zelf gevraagd of ze bij de neven en nichten mag zitten en niet aan de eretafel.groetjesRebecca21/08/09
De receptie op je werk is een leuk idee maar als je ze toch bij het feest wil betrekken kan je een blad ophangen waarop wie wil komen zijn naam mag schrijven. Zo zullen de mensen waarmee je nauw samenwerkt misschien wel komen terwijl andere mensen liever gewoon een kaartje sturen.
Ik werk al twee jaar op mijn werk, maar geef toch gewoon een receptie op het werk. Mijn collega's komen van over het hele land en ik weet ook niet goed, wie wel en wie niet uitnodigen. Dus zowel ik als mijn verloofde geven de week na onze trouw een receptie op het werk met hapjes en een drankje. Meer moet dat toch niet zijn?!?En voor de eretafel zijn wij met 10. :)
Jouw ideeën lijken me ok! Gewoon doen, dus!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl
Hey,Op vraag 1: Ik nodig enkel mijn hoofd uit op de receptie, voor de anderen geef ik een drink op het werk zelf. Uitgezonderd 2 collega's... 1 is mijn toekomstige schoonzus ;-) en de ander is de moeder van mijn petekindje...Op vraag 2: wij doen het ook zo (enkel mijn man zijn grootmoeder is er ook nog bij!)succes!
Hallo,In jouw geval zou ik een drink met hapjes (chips en kaas bv) doen voor de collega's. Ikzelf heb al jaren een vaste job en heb enkel collega's uitgenodigd waarbij ik privé ook omga.En kwestie van de eretafel, goede keuze! Ons feest is iets groter (ongeveer 110 genodigden) en we hebben raad gevraagd aan onze ceremoniemeester. De traditionele eretafel bestaat dus uit de personen die jij vernoemt + de getuigen & hun partner. Ik kan mij best voorstellen dat je geen supergrote eretafel wilt op een feest met 70 genodigden. De getuigen aan de tafel zetten die het dichtst bij de eretafel staat, lijkt mij dus een goede oplossing. Groetjes.
HeyDe getuigen zijn mijn zus é Thijs z'n vader die zitten dus al aan de eretafel :).
Hey,ik zou als ik jou was een drink geven voor de collega's. Op ons feest nodigen we enkel mijn collega's uit die bij mij op de dienst zitten en nog een paar maar daar heb ik privé ook een vriendschap mee opgebouwd.voor de eretafel gaan wij ook voor onze ouders, mijn broer en zijn zus (met partners natuurlijk) en onze getuigen.GroetjesNatalie