Terug naar overzicht
Hey Sarah,Ik heb een Swarovski tiara gekocht bij Veritas, er lagen ook nog gelijkaardige tiara's.GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
Ik heb er een gekocht bij Jagré in Antweren. Was wel €95 maar die moest ik echt hebben, zo mooi. Groetjes, Laura
ik heb een swarovski tiara, ik was er al een tijdje verzot op en heb deze dan ook als verlovingsgeschenk gekregen, enig nadeel vond ik dat dan alles van swarovski moest zijn uit die collectie, en dat is wel kostelijk (zo'n 800euro totaal), maar ik kreeg het van mijn ventje met stukjes, moederdag,valentijn, een zomaar geschenkje... wel zeer mooi
Er zijn goedkopere tiara's bij Veritas, Claire's en Six te vinden. Die winkels zijn in de meeste grote steden wel, in Gent bijvoorbeeld?
via de webshop www.hairstyles.be/Webwinkel heb ik mijn tiara besteld en deze is met swarovski kristallen gemaakt maar stukken goedkoper en een pracht exemplaar!!groetjes
Geachteheb nog een pracht exemplaar te koop van swarovski nog in originele verpakking met certificaat indien intresse stuur ik een foto door
Ik ben op zoek naar een heel smalle tiara (en niet te duur) kan iemand mij helpen?