Terug naar overzicht
ben je zeker dat de tent afgezet wordt na het dessertenbuffet? wij trouwen ook in de Renard, en hebben dezelfde layout (eten in tent, feesten in zaal) De dj (van renard zelf) liet ook wel blijken dat hij liefst de tent zou sluiten, maar dit zagen wij niet zitten. Dus wij hebben gevraagd de tent open te laten. Zo is iedereen tevreden, wie wil dansen gaat naar de zaal, en wie rustig wil verderpraten blijft in de tent en heeft zo ook minder last van het geluid. Ik zou heel erg ontgoocheld zijn moest dit niet meer mogelijk zijn want ik vind het helemaal geen leuk idee om die tent te sluiten, dan gaan de mensen die niet graag dansen idd gewoon vroeg naar huis
dag antegen ons had de eigenares gezegd dat er na de eerste rij tafels ( er staan er 3 op een rij voor elk 10 personen ) een soort van panelen worden gezet zodat de rest van de zaal afgezet is en dat je er niet meer in kan. ik denk dat ze die panelen zetten omdat het anders misschien te groot wordt... heb je al eens een feest meegemaakt waarbij de dansvloer niet in het midden van de tafels is? hoe was dat? groetjes griet