Terug naar overzicht
wij hebben everything and more van Natalia. Dit is een traag lied en wij zouden daar een rumba op dansenGroetjesImke
Wij gaan waarschijnlijk voor Sway van Dean Martin. De Pussycatdolls hebben dit ook, alleen iets sneller. Een cha cha gaat zeker gemakkelijker gaan met een lang kleed dan een mambo (dirty dancing. Zeker als je nog niet veel dans ervaring hebt. andere cha cha's: deze heb ik ook doorgestuurd gekregen:marc anthony i need to knowcorazon espinado santanaevil ways santanamy favourite waste ownen paulfuoco nel fuoco eros ramazzottipink get the party startedsantana oye come vajessica jay chilly cha chajennifer lopez let's get loudpata pata miriam makebapepito les muchucambrossantana corazon espinadokingston kingston lou & the hollywood bananasam cooke everybody loves the cha chashawn elliott shame and scandal in the familyraymond van het groenewoud cha chajack ary les tomatesshirley bassey kiss me honey deze heb ik zelf nog gevonden: Viva la Vida ColdplayHey baby Dirty DancingRisin' NathaliaYou sang to me Marc Anthony My baby you Marc Anthony RumbaLove is all Marc Anthony RumbaBecause the night Patti SmithInto the night SantanaSmooth Santanagroetjes, Carolina
Hey Karen, "Sway" bestaat ook in de versie van Michael Bublé. Die heeft ook een hele hoop dansbare nummers. Of Diana Krall...Groetjes en succes bij het zoeken!Inesreeds 153 dagen getrouwd
een meisje dat ik ken had een ian stuart met een lange sleep en heeft toch dirty dancing gedaanzonder probleem