Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Versiering te koop??

5-3-2009 23:30:42
Verkoopt er iemand versiering?

- voile voor in de auto achteraan
- rode loper
- ...

Groetjes
Marieke
mail gerust: honnay@hotmail.com

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 313

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik6-3-2009 7:37:47

Goedemorgen iedereen,

Dat is idd een goede vraag.
Alles kost al zoveel dus waarom niet 2dehands kopen van onze pasgetrouwde koppeltjes...

Wij zijn ook opzoek naar dit soort materiaal.
Mss nog slingers? (duifjes,bloemetjes,...)
als jullie nog iets hebben liggen dat weg mag.. laat het ons weten...

Gr.
Tessa
Tesger11@gmail.com

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik6-3-2009 8:15:16

Hallo,

Ik heb in de Ava voile gekocht voor achteraan in de auto. De prijs viel goed mee daar, nog geen 4 € per meter.

Groetjes,
Katrien
19/06/2009

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik6-3-2009 13:08:31

Dag Katrien,

Dank je! Lang leve Ava :).

Groetjes

heidi

Meld misbruik6-3-2009 13:50:40

voile in alle kleuren vind je in gewone stoffenwinkels,
maar persoonlijk werk ik voor stof op de hoedenplank liever met gordijnstof(van die dunne doorzichtige), deze tonen echt modern en van deze tijd aan, ik maak regelmatig bloemstukken voor hoedenplank en moterkap en deze stof komt mooier tot zijn recht dan voile.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-3-2009 15:30:08

TIP: Van die gordijnstof kan je bv. bij Heytens gratis restjes vragen. Die moeten ze anders ook weggooien. En zovéél heb je nu ook niet nodig om in je auto te leggen, hé!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...