Terug naar overzicht
cover van je misboekjeDoen wij ook
ik vind dit een zeer goed gedacht en leuke tekeningen om te verwerken, je kan bv bedankingen maken met "liefde is" en de achterzijde een foto van jullie...
ik had ook dit of disnay in mijn hoofd als thema,kvond enkel dat je zeer weinig prentjes vond op internet die geen te lange tekst heeft.ik vond dan rond valentijn het ook leuk die kraslotjes:den hoop dat ze dit volgend jaar trg doen :d
thx voor de tip!als je wil mag je me altijd mailen ze! danitsjake@gmail.commisschien voor ideetjes uit te werken en te delen . ik vond het eerst een akkelijk theme,... nu begin ik te twijfelen lijkt me zo moeilijk om dit uit te werken maar van disney vind ik ook zoveel niet dusja
Ik heb op mijn pc enkele toepasselijke liefde is prenten (vb liefde is trouwen met je beste maatje) (of voor op je misboekje: liefde is samen naar het altaar stappen) let me know als je ze wilt hebben dan stuur ik je ze doorgroetjes, Kathia
Hey Kathia,Zou je me deze willen opsturen aub?Alvast bedankt!rebecca.van.overbeke@gmail.com
hey Kathia,als je wilt mag je ze mij ook altijd mailen.lievendaisytroost@skynet.bealvast een dikke mercidaisy25/09/2009
mij ook graag ...mercikes!katelijneg@gmail.com
Hey,Wij werken ook met dit thema liefde is... :-)Op internet heb ik leuke afbeeldingen gevonden. En ik ga bv bij de tafel waar de mannen van de voetbal zitten een kader of zo plaatsen met de tekst ' liefde is samen sporten'Ik zou graag ook ballonnen willen vinden met liefde is... daarop. Die kan ik dan gebruiken voor in de kerk of in de zaal. Als je graag nog enkele ideeën wilt horen of zo mag je me steeds mailen: neirinckxdubois@skynet.begrtjes 5/9/2009
hey,ons thema is ook liefde is...ik heb over een paar maanden een scheurkalender gekocht in standaart boekhandel. daarin staan meer dan 300 zo'n prenten!grtjs, evelien04/07/09
http://kimcasali.nutijdvoor.nl/liefde%20is/index.htm Hier vind je ze allemaal ;-)Groetjes, Laura