Terug naar overzicht
Ik weet niet wat jullie budget is maar ik heb altijd gehoord dat die goed is maar erg prijzig!Groetjes,Nathalie
Sowieso een hele mooie locatie! Wij zijn er ooit gaan overnachten en wij waren helemaal niet tevreden. Er was totaal niets in orde. We kregen een kamer met leiezicht, uiteindelijk kregen we die niet. Dan een andere kamer maar de lift was niet groot genoeg dus daar geraaken we niet. Dan nog eens een andere kamer die een km verder lag. Echt geen leuke ervaring. ook het ontbijtbuffet was ondermaats. De hotelsevice was allesbehalve, heel onprofessioneel. Over een trouwfeest kan ik niets zeggen, blijkbaar wordt er daar wel veel getrouwd maar dit is allesinds mijn hotelervaring.Succes, Katrien
Goeiedag.Af & toe draai ik daar een feest.Alles lijkt me er zeer goed in orde.De dj moet wel extra materiaal voorzien in de grote vaste tent.Mvgwww.klimaxsmusic.be
Het is er erg prijzig, en ik denk dat je voor dezelfde prijs ergens anders veel meer krijgt hoor...
Hoi Griet,ik ben er zelf gehuwd op 19/7/8.Het was een schitterend feest! Ik kan me niet inbeelden hoe de bediening, eten, locatie, tafelservies, ...beter of mooier of lekkerder zou kunnen zijn. Het is prijzig, maar we zijn UITERST tevreden! En onze familie is zeéér veeleisend! Echt niets op aan te merken. Ook achteraf kregen we zoveel berichten van de gasten over het sublieme eten, het magnifieke uitzicht, de mooie tafelsversiering met bloemen en kandelaars, de tot in de puntjes verzorgde bediening.... Echt waar: twijfel niet!Stefanie
Ik ben er vorig jaar geweest voor een avondfeest. Was wel in orde maar inderdaad prijzig naar ik gehoord heb (ik denk toch zo'n 140 euro per persoon). Enige minpuntje: kleine dansvloer maar voor de rest wel heel gezellig!