Nu Online
Momenteel zijn er 432 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schandalig! Feestzaal

11-3-2009 8:32:41
Bruidjes,

Ik vind het echt schandalig wat ik gisteren gehoord heb!

Het gaat over een zaal waar wij ook nog aan getwijfeld hebben, Zilte Zoen in Temse.

Toen we gingen boeken was de zaal "net volzet" terwijl het een week ervoor geen probleem was, plots wilden die mensen toch van weekend veranderen, maar dan moeten wij direct beslissen, raar verhaal. WE hebben het dus niet gedaan, MAAR.

Gisteren kwam dat dus ter sprake bij mijn dokter zijn vrouw, die hadden er in januari een fees gehad.
Plots kwam de ober van de zaal af, dat de kindjes beelden in de tuin beschadigd hadden (schapen). Alle kindjes werden ondervraagd, allemaal beweeerden ze van dat was zo... ja, die mevrouw wou geen ruzie maken, dus heeft dat betaald, 240 €/stuk!! Stond dus effectief op de factuur.

Nu verteld ze dat tegen iemand anders...
Hebben die mensen niet exact hetzelfde gehad!!! Echt grof!!

Ik wou dit gewoon even meegeven.

Een verwittigd man is er twee waard hé.

Groetjes

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 414

inge
27-6-2009
 Meld misbruik11-3-2009 9:58:11

Je moet daar mee oppassen Marieke met mensen slecht te maken. Je kan aangeklaagd worden wegens laster.

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik11-3-2009 10:22:01

Fijn dat je dit meedeelt maar een tijdje geleden heeft hier nog iemand een bericht gepost dat ze door slechte ervaringen neer te schrijven op dit forum aangeklaagt is geworden door een feestzaal.
Maar toch bedankt voor de tip.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik11-3-2009 11:08:55

Groot gelijk dat ge zoiets verteld. Een gewaarschuwd man is er twee waard hé.

groetjes, Carolina

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik11-3-2009 11:49:32

Ik weet het, maar ik wou het toch even zeggen...

Ik vond het ronduit schandalig.

En dit is mont tot mond "reclame" hé, dan moeten ze m'n dokter zijn vrouw ook aanklagen.

Grts

Marieke

Chantal
17-7-2010
 Meld misbruik11-3-2009 12:03:53

Goed dat je dit zegt! Ik moest daar dit weekend naartoe! Het eerste wat ik doe vandaag is het afbellen!! Zoix is echt schandalig!!!

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik12-3-2009 11:27:24

djeezes dat is megagrof !!!!!!!!!!!!!!!!!

isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik16-3-2009 11:03:33

Dat kan zeker geen officiële aanklacht geworden zijn, want iedereen heeft het recht om ervaringen mee te delen. Indien dit verhaal niet waar zou zijn, dan kan de zaal nog altijd een tegenwoord bieden op dit forum.
Maar negatieve (en positieve ook, zoals het hier vol staat) ervaringen mogen op een forum als dit verspreid worden.

Ik denk dat iedereen die trouwt ook erg moet oppassen met zijn zaakjes. Iedereen is zo ongelooflijk blij en je moet oppassen dat je altijd alles op voorhand bespreekt en in contract vastlegt. Ik zou die beelden niet betalen, mits ze een rekening van aankoop van de beelden kunnen voorleggen, of een rekening van zo'n nieuw beeld. Heb je recht op.

Dus, meiden, verheug jullie maar allemaal op jullie huwelijk, maar oogjes open houden he!
Daaag!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...