Terug naar overzicht
Je moet daar mee oppassen Marieke met mensen slecht te maken. Je kan aangeklaagd worden wegens laster.
Fijn dat je dit meedeelt maar een tijdje geleden heeft hier nog iemand een bericht gepost dat ze door slechte ervaringen neer te schrijven op dit forum aangeklaagt is geworden door een feestzaal.Maar toch bedankt voor de tip.
Groot gelijk dat ge zoiets verteld. Een gewaarschuwd man is er twee waard hé. groetjes, Carolina
Ik weet het, maar ik wou het toch even zeggen...Ik vond het ronduit schandalig.En dit is mont tot mond "reclame" hé, dan moeten ze m'n dokter zijn vrouw ook aanklagen.GrtsMarieke
Goed dat je dit zegt! Ik moest daar dit weekend naartoe! Het eerste wat ik doe vandaag is het afbellen!! Zoix is echt schandalig!!!
djeezes dat is megagrof !!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat kan zeker geen officiële aanklacht geworden zijn, want iedereen heeft het recht om ervaringen mee te delen. Indien dit verhaal niet waar zou zijn, dan kan de zaal nog altijd een tegenwoord bieden op dit forum. Maar negatieve (en positieve ook, zoals het hier vol staat) ervaringen mogen op een forum als dit verspreid worden.Ik denk dat iedereen die trouwt ook erg moet oppassen met zijn zaakjes. Iedereen is zo ongelooflijk blij en je moet oppassen dat je altijd alles op voorhand bespreekt en in contract vastlegt. Ik zou die beelden niet betalen, mits ze een rekening van aankoop van de beelden kunnen voorleggen, of een rekening van zo'n nieuw beeld. Heb je recht op.Dus, meiden, verheug jullie maar allemaal op jullie huwelijk, maar oogjes open houden he! Daaag!