Terug naar overzicht
Beste Dorien,Ik kan je een workshop make-up aanbieden.Voor meer info, mail naar sandra_givani@live.begroetjes
wij zijn op weekend geweest naar durbuy. overdag durbuy adventure en s'nachts geslapen in een kasteeltjewas super leuk!spektakeldiner: the stage in antwerpen? fun en dinner in san marcovillage?
workshop cocktails makenworkshop juwelen makenupperdare avondvictoria juwelenwellness center, sauna centergroetjes, Carolina
Ik heb al enkele keren een cursus buikdansen gevolgd op een vrijgezellendag/avond.. is mogelijk in de meeste steden en niet zo duur.. een tof begin van de dag/avond, zeker als niet iedereen elkaar kent..Groetjes,Brenda.PS wij hebben iedere keer het "dansje" opnieuw gedaan op de trouw tijdens het dansfeest, succes verzekerd :-)
Hey,Ik heb vorige zaterdag mijn vrijgezellen gevierd en deze werd door mijn zus geregeld. Zij wist ook dat ik niet belachelijk wilde gemaakt worden door allerlei opdrachten.Wat hebben we gedaan:Ik heb een treinticket gekregen naar LierDaar werd ik opgewacht door twee vriendinnen die me met de auto verder brachten. Tijdens die rit moest ik bij elke gele auto die we zagen wijn drinken en bij elke motor kreeg ik water.Aangekomen in Antwerpen zijn we daar gaan Afrikaans dansen. Dit was privé voor je groepje vrienden alleen en echt een aanrader. Het was superfijn om een actieve activiteit te doen.Nadien zijn we gaan steengrillen bij Mie Katoen. Vreselijk lekker eten!!Met een afsluiter van een café op de oude markt.Ik heb wel een boekje gekregen met enkele kleine opdrachten die ik in de loop van de avond moest vervullen bv. Op de trein moest ik een liefdesbrief voor mijn vriend schrijven die ik dan in Antwerpen aan iemand van het mannelijk geslacht moest voorlezen.Ik moest iets nieuws, iets ouds, iets geleend en iets blauw zoeken en eigelijk valt dit reuze mee omdat je daar zelf dus veel in beslist.Voor mij was het in ieder geval de vrijgezellen zoals ik het echt gewild heb!!Inge
voor het feestje van mijn zus hebben we een upperdare party gehouden in de winkel zelf met aperitief en hapjes, een echte aanrader. www.lust-for-life.be Daarna zijn we gewoon lekker gaan eten.Veel plezier met de planning.
hey,wij gaan met al de vrouwen een curcus paaldansen volgen, lijkt me heel leuk en dat zal lachen geblazen worden.