Terug naar overzicht
3 van mijn suitedames hebben hun kledij bij Mia Monte in Brakel gevonden, dus die zou ik zeker aanraden.Je hebt nog "A Suivre" in Gent (Brabantdam), maar keuze is vrij beperkt.In Antwerpen heb je veel keuze o.a. Le Chapeau, Jagré, JPC collections... In die laatste winkel heeft mn schoonzusje haar kleed gevonden.In Deinze heb je ook nog een winkel, maar ben de naam kwijt.GroetenKarolien.
Dag Lien,ikzelf ben bij Mia Monta geweest. Ik draag als trouwkleed een suitekleed. Ze zijn daar enorm flexibel, alles wordt daar zelf nog gemaakt dus je kan zowat alles kiezen en combineren of een bestaand model laten aanpassen.De mensen zelf zijn ontzettend vriendelijk en helpen je goed vooruit zonder opdringerig te zijn.Zeker een aanrader!!Groeten,Eva
Iets verder dan de outlet van PY heb je in Deinze Bruidscouture Elena.Nieuwe winkel van in november en zeer gemotiveerde dame !!Collecties suite is aan het uitbreiden van de klassieke merken tot een eigen lijn, volledig naar wens te laten maken.Zeker eens langsgaan !!!Groetjes
De Anne-Sophie afdeling in Brussel is 10x beter dan de andere afdelingen, veel meer keuze in stijlen en gewoon ook veel meer keuze. Vanuit Brakel is het maar 20 minuten rijden naar de Outlet van La Sposa, misschien ook de moeite? Daar hangt ook nog een collecite suitekleding.