Terug naar overzicht
hello Ellendat kun je inderdaad, allé toch het bovenstuk hebben ze zeker!doei
Hey SophieIk heb mijn kleedje daar ook besteld.Ik heb bij het passen een soort beige bustier gebruikt van daar die je daar dus ook kan kopen. Het zag er niet bepaald sexy uit maar ik vond dat het wel goed zat.Ik denk dat ik mij zo een ding ga aanschaffen bij mijn 1ste pas (hopelijk in april!!!).Groetjesxxx
Hey Katrien,Ik heb ook zo'n beige bustier gekregen voor het passen. Is idd niet bepaald sexy. Hopelijk hebben ze nog andere modellen :-).Wanneer ben jij je kleedje gaan kiezen? En wanneer trouwen jullie?Ik ben in november geweest en trouwen 24/07. Ben eens benieuwd wanneer ik voor de 1e keer kan gaan passen.
heb men kleedje daar ook besteld ergens in november4april men eerste pas.Vroeg naar verkoopster marleen maar die werkt er niet meer wist een andere verkoopster me te vertellen.Het was ook bij me geen sexy bustier maar er hangde wel een prijskaartje aan dus vermoed ik dat je er wel kunt kopen daar. Maar ik ga alvast eens gaan kijken bij een gewoone lingerie winkel.groetjessabrina 13/06/09