Terug naar overzicht
Hoi Katrien,Wij hebbe "nog" geen feest gedaan in de nieuwe zaal van de Vesten. Maar we doen er over 9 dagen wel ons trouwfeest.Vroeger ben ik in de tent is naar een feest gegaan en dat was echt super.Ze zijn echt super vriendelijk, behulpzaam, begripvol (als je even de helse bruid bent),.... en ik ben er 100% zeker van dat alles tot in de puntjes perfect zal zijn.Als je je feest in deze zaal wil doen zou ik er maar best snel bij zijn want ze doen hun job echt super en zitte daarom ook snel volgeboekt.heel veel succes Groetjes
Hey Katrien,Ik woon sinds kort in Laakdal en wij hadden dus natuurlijk ook graag de Vesten genomen. We zijn er eind 2008 gaan horen om ons feest (op 15 mei 2010) er te doen, en toen had hij al 1 feest vastliggen op die datum. Gelukkig hebben ze verschillende zalen, dus kunnen er meerder feesten tegelijk plaatsvinden.Wij zijn er héél vriendelijk ontvangen en het is ook een PRACHTIGE locatie...maar spijtig genoeg boven ons budget.Wij wilden het héél simpel houden en hadden een offerte laten opstellen gewoon voor 's avonds belegde broodjes voor de gasten en dessertbuffet. Inclusief dranken kwam dit op +/+ 65 € per persoon!!!!! Voor dat bedrag kan ik de mensen een uitgebreide maaltijd geven... Ik had ook een aparte offerte laten opstellen voor de suite in de late namiddag uitgebreid te laten tafelen en dat viel eigenlijk wel mee van prijs. Denk dat ze gewoon héél duur zijn in hun drankenforfait...Maar ik ben er zeker van dat als je je feest hier geeft dat het echt AF is...groetjesvicky15/05/2010
Hey KatrienWij wonen momenteel ook in Laakdal en op 30 mei geven wij ons feest daar.De eigenaars zijn echt heel vriendelijke mensen, hadden er direct een goed gevoel bij.Daarbovenop komt er dan nog eens bij dat het een prachtige locatie is, wij zijn echt heel blij met onze keuze :-)En proficiat met de verloving!Groetjes Jokehttp://nickyenjoke.bruiloftsite.nl
hallokes,Wij trouwen op 14 juli dit jaar en geven ons feest daar. Wanneer ik dit tegen mensen vertel krijg ik echt zeer positieve reacties want iedereen zegt dan man das daar kei goed. IK vind het ook een zeer vriendelijke meneer die altijd klaar staat bij vragen.De zaal is niet goedkoop maar als je prijs/kwaliteit vergelijkt is het wel heel goed. Wij waren nog naar zalen geweest en die waren nog veel duurder dus het veel voor ons wel mee. Ik denk dat de vesten zeker een goede keuze is. Ik zal zeker iets op het forum zetten wanneer onze trouw gepasseerd is maar dat is nog 123 dagen wachten.groetjes
Hoi Katrien,Greet nogmaals van het eerste berichtje.Toen ik de prijs las waarvan Vicky spreekt schrok ik toch wel even.Wij zijn ongeveer hetzelfde kwijt per persoon en wij hebbe alles erop en eraan. Niets zal ontbreke. Onze gaste zullen tijdens de receptie lekker kunne knabbele en zullen op het avondfeest hun buikjes goed kunnen vullen met heel wat lekker. Geen enkel zal bij ons vertrekke met het gedacht (was dat er ook maar geweest)En aan drank zal het ook niet ontbreke. alles is in een forfait.Wat je best kan doen is gewoon even contact met ze opnemen en bespreke wat je wil.Zij zulle je wel een aangepaste prijs geven. Zo weet je tenminste 100% voor welke keuze je staat.Groetjes en hopelijk vindt je snel de zaal van je keuze.