Terug naar overzicht
Mijn schoonpapa is vorig jaar ook overleden, maar je kan toch moeilijk en geschenkje geven aan iemand die er niet meer is? Hooguit een bloemetje op 't graf ofzo? Wij overwegen wel even langs 't kerkhof te rijden voordat we naar de feestzaal gaan...Wij gaan uiteindelijk kort danken in de mis, maar kedootjes uitdelen tijdens de speech op 't feest. Anders wordt de mis waarschijnlijk te lang...Groetjes,Amaryllis07-08-09
Hallo,Wij gaan tijdens onze viering in de kerk een kaars aansteken voor de papa van mijn vriend. groetjes en nog veel succes!
HeyMijn papa is ook overleden. Wij gaan waarschijnlijk in de mis een witte ballon hangen met een wens aan. Die laten we dan bij het buitengaan de lucht in. Lijkt me speciaal en toch niet overdrevenGrtjs
Wij wilden onze bedankingskes niet met den trouw zelf geven, want dan zullen er wel emoties genoeg zijn.Ook wilden we iets geven waar ze blijvend een herinnering aan hebben. Vorige week, drie weken voor onze trouw hebben we onze ouders onze bedankingen gegeven.Voor de moeders een handgeblazen vaas met decorsteentjes in en we hebben een kaarsje laten beschilderen met onze namen op en met de woorden dank u.Voor de vaders hebben we een geweldig goede fles champagne gekocht.Ook de ouders hadden er nu meer deugd van om zo'n cadeau te krijgen zeker omdat het nu echt een verrassing was.Inge03/04/09