Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedanking ouders

16-3-2009 11:56:38
Hallo,

Wij hebben die weekend een afspraak gehad met onze ceremoniemeester en het is zeer goed meegevallen. We hebben veel antwoorden gekregen en er moeten nog enkele kleine probleempjes oplossen. Maar, het komt inorde ik heb er een goed gevoel bij.

Maar ik heb een vraagje in verband met de bedankingen voor de ouders. Wat geven jullie aan de ouders. We hadden gedacht een bloemetje voor de moeders. Maar dan voor mijn vader weten we het niet goed. En de vader van mijn vriend is overleden en hoe pakken we dit dan aan. Niks geven of doen is ook niet zo goed denk ik. En waar geven jullie die bedanking in de kerk of in de feestzaal. We willen graag iets geven en dat zal een emotioneel moment zijn want het is nog niet zolang geleden dat mijn vriend zijn vader overleden is en we willen dit toch niet te erg emotioneel maken.

Alvast bedankt,
Annelies en Christophe
9 mei 2009

annelies
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 422

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik16-3-2009 13:47:35

Mijn schoonpapa is vorig jaar ook overleden, maar je kan toch moeilijk en geschenkje geven aan iemand die er niet meer is? Hooguit een bloemetje op 't graf ofzo? Wij overwegen wel even langs 't kerkhof te rijden voordat we naar de feestzaal gaan...
Wij gaan uiteindelijk kort danken in de mis, maar kedootjes uitdelen tijdens de speech op 't feest. Anders wordt de mis waarschijnlijk te lang...

Groetjes,

Amaryllis
07-08-09

caroline
18-7-2009
 Meld misbruik16-3-2009 13:50:14

Hallo,
Wij gaan tijdens onze viering in de kerk een kaars aansteken voor de papa van mijn vriend.
groetjes en nog veel succes!

laurien
4-9-2010
 Meld misbruik16-3-2009 20:14:17

Hey

Mijn papa is ook overleden. Wij gaan waarschijnlijk in de mis een witte ballon hangen met een wens aan. Die laten we dan bij het buitengaan de lucht in. Lijkt me speciaal en toch niet overdreven

Grtjs

laurien
4-9-2010
 Meld misbruik16-3-2009 20:14:19

Hey

Mijn papa is ook overleden. Wij gaan waarschijnlijk in de mis een witte ballon hangen met een wens aan. Die laten we dan bij het buitengaan de lucht in. Lijkt me speciaal en toch niet overdreven

Grtjs

laurien
4-9-2010
 Meld misbruik16-3-2009 20:14:22

Hey

Grtjs

Inge
3-4-2009
 Meld misbruik17-3-2009 9:38:13

Wij wilden onze bedankingskes niet met den trouw zelf geven, want dan zullen er wel emoties genoeg zijn.
Ook wilden we iets geven waar ze blijvend een herinnering aan hebben. Vorige week, drie weken voor onze trouw hebben we onze ouders onze bedankingen gegeven.
Voor de moeders een handgeblazen vaas met decorsteentjes in en we hebben een kaarsje laten beschilderen met onze namen op en met de woorden dank u.
Voor de vaders hebben we een geweldig goede fles champagne gekocht.
Ook de ouders hadden er nu meer deugd van om zo'n cadeau te krijgen zeker omdat het nu echt een verrassing was.

Inge
03/04/09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...