Terug naar overzicht
Hey,Ik heb dat ook al enkele keren gezien op trouwfeesten (ik doe het niet aangezien tegenwoordig iedereen toch een digitale camera heeft waarvan ze mij de fotos later zullen doorsturen of op cd zetten) maar dat is altijd heel leuk. Meestal staan die gewoon(uit de verpakking) op tafel en iedereen weet wel wat je er moet mee doen hoor. iedereen begint dan gewoon van iedereen foto's te nemen. heb ook al gezien dat ze er ballonnetje met lintje aanhangen.Ik zou ze bij blokker of kruidvat halen, zal ong 10euro kosten denk ik.
Wij hebben ze gekocht in de blokker.. Was spotgoedkoop.. Volgens mij 2,50 per stuk.. Maar weet niet zeker meer..
ik heb ze gekocht in boekenvoordeel, 2.95 per stuk, zie wel dat je er met flits hebt!gr,joke25-04-2009
Valt best wel mee,ik had er in het Kruidvat gezien voor 5 Euro en vond dit al meevallen, maar da's het dubbele dan die andere die ik hier lees,dit weekend es naar Action & Blokker & Boekenvoordeel sé,Dank je voor de tip!Marieke
hey mariekewij gaan ook wegwerpcamera'tjes zetten voor op de feest. bij het kruidvat had ik ze zien liggen voor 5.99 euro met flits. bij blokker zijn ze nog iets goedkoper dacht ik. ik denk dat ik het gewoon ga vermelden tijdens de speech en dan geef ik die kodakskes aan bepaalde personen. hoe bedoel je met "ik heb al een leuk tekstje" (en wat is het?)? groetjes cindy
kijk eens op de site van dressedbyjill.nl, daar heb je wegwerpcamera's met huwelijksmotief vanaf 4.95 euro met flits. Heb ze ook daar besteld.