Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen laten brengen & niet verliezen :)

24-3-2009 20:43:42
Hallo,

Ik wou graag een IKEA kikker om ons bruidsjongengte de ringen mee te laten brengen.
Nu verkoopt Ikea die kikker dus niet meer :(... ik heb wel in Dreamland een andere gevonden, het enige verschil is dat de mond niet toegaat, nu wou ik er een zakje opnaaien & daar de ringen insteken.

Graag zou ik dit aan ons 3 jarig bruidsjongentje geven & hem hiermee vooraan laten komen, riskant natuurlijk, als hij ermee begint te spelen & hij raakt ze kwijt...

Hoe pakken jullie dit aan?
Ik kan ze ook gewoon op het altaar zetten & hem dan vooraan laten komen, kikker geven ...

Graag jullie advies.

Grts

Marieke
18/04/2009

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 339

Mariska
12-9-2009
 Meld misbruik24-3-2009 20:54:08

Ik vind het geen slecht idee om de kikker op het altaar te zetten. En dan één van de getuigen jullie bruidsjongetje laten helpen of zo...

Joke
18-4-2009
 Meld misbruik24-3-2009 21:45:47

Dag Marieke

Lijkt me leuk!
Ik hang onze ringen ook aan een lintje rond de nek van mijn beer 'Blackbear'. Ik kreeg Blackbear van mijn schat tijdens een heerlijke reis naar de Rocky Mountains. Ik vind dat dan ook persoonlijker en leuker dan ringen op een kussentje, of in iemand zijn zak.
Bruidskindjes hebben we niet... maar ik ben kinds genoeg om met de mand met daarin Blackbear (en kleine beertjes om uit te delen aan kindjes of vriendinnen) in mijn handen het stadhuis binnen te gaan! :-)

Groetjes en véél succes nog
(ook nog 25 dagen hé? ;-))

Joke
18 april

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik25-3-2009 8:17:42

25 dagen? aa!! stressen :)
Hoe staat het met voorbereidingen?

Annelies
3-7-2009
 Meld misbruik25-3-2009 12:12:06

kikker met een kroon?
en een vliegje in de mond genaaid?
Wij hebben die kikker gekocht in Ikea aangezien wij alles van kikkers met kroontjes verzamelen. Ook een beetje de rode draad bij onze grote dag.
lijkt me een tof idee wat je met de ringen wil doen

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik26-3-2009 11:30:18

Hey Marieke,

Wij hadden geen kikker, maar een pinguïn voor ons bruidskindje. In de C&A hebben we dan zo'n grijs gestreept smokingstrikje gekocht dat perfect bij de grijze kleuren van de pinguïn paste. Daar hebben we dan onze ringen rondgeschoven. En ze zijn niet verloren geraakt.

Misschien past er ook zo'n strik rond jouw kikker...?

Groetjes
Ines
reeds 174 dagen getrouwd

Elke
5-9-2009
 Meld misbruik26-3-2009 14:06:05

Dag Marieke,

Indien jullie een ceremoniemeester hebben, zal hij daar wel een oplossing voor vinden.
Je kan ook de ringen er pas op het laaste moment door iemand laten opspelden. (Mama of tante van het kindje)
Twee kopspelden in het beertje waar je dan telken een ring aan hangt.

conny
29-8-2009
 Meld misbruik26-3-2009 14:16:31

@ annelies: dag annelies, mijn verloofde en ik zijn ook op zoek naar twee ikea kikkers. Nu las ik dat jij één van de gelukkige bent die de kikkers heeft. Zou het eventueel mogelijk zijn om twee kikkers te lenen (trouwdag 29 aug 2009)? (eventueel met een waarborg) Je kan mij bereiken op conny29011983@hotmail.com Alvast bedankt!
Conny en Steven

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...